maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

8 מתכונים לארוחות בוקר עם שיבולת שיבולת שועל, שניתן להכין מראש

  העובדה שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר של היום הפכה כבר מזמן למשפט שחוק שכולנו מכירים, אולם ישנם בקרים שבמהלכם אנחנו פשוט לא מספיקים למצוא ולו רגע כדי להכין משהו טעים. החדשות הטובות הן ששיבולת השועל, אשר נמנית בין המזונות הבריאים ביותר שניתן לצרוך לארוחת הבוקר, היא גם מזון שתוכלו להכין בערב שלפני, ו-8 המתכונים מעוררי התאבון שלפניכם יאפשרו לכם להכין אותה בשלל צורות מדי ערב וליהנות מטעמה בכל בוקר. כיוון שאנשים שרגישים לגלוטן יכולים לרכוש שיבולת שועל ללא גלוטן, ומי שאינו צורך מוצרי חלב יכול להחליף את החלב הרגיל בסויה או בחלב שקדים, מדובר במנה שתתאים לכל אחד! 
מתכון לארוחת בוקר משיבולת שועל, תאנים ודבש
אף על פי שהתוצאה של המתכון הזה מתוקה, מדובר במתיקות שמקורה בדבש בלבד. השילוב בין הדבש לבין התאנים, שלשניהם מספר יתרונות משלימים התורמים לגופנו, יעזור לכם ליהנות מפעילות מעיים תקינה, לשמור על המערכת החיסונית ולהעלות את רמות הכולסטרול הטוב. הכמות במתכון מתאימה לצנצנת אישית אחת, כך שתוכלו לקחת את הארוחה אתכם לעבודה או לכל מקום אחר. 
 
recipe מקור תמונה: skinnytaste
רכיבים לשיבולת שועל עם תאנים:
שיבולת שועל - ½ כוס
חלב שקדים - 1 כוס
זרעי צ'יה - 1 כף
תאנה טרייה - מ- 2 תאנים (פרוסות דקות)
אגוזי פקאן - 2 כפות (קצוצים)
דבש - 1 כף
מתכון בריא לשיבולת שועל עם פטל ושקדים

מנה אחת מהמתכון הבא מכילה 11 גרם סיבים ו-7 גרם חלבון, מה שיבטיח לכם תחושת שובע עד לשעות הצהריים. כיוון שכל כף מהארוחה תמלא אתכם בטעם נהדר, לא תרצו לוותר עליה באף יום בשבוע. החדשות הטובות הן שמדובר במתכון שתוכלו להכין עד 3 ימים טרם האכילה!

recipe מקור תמונה: delightfulemade
רכיבים לשיבולת שועל עם פטל:
חלב קוקוס - 1 כוס
פטל - 1 כוס (קפוא)
זרעי צ'יה - 2 כפיות
סירופ מייפל - 6 כפיות
שקדים - 2 כפות (קצוצים)
מתכון לארוחה מלאה משיבולת שועל ותותי שדה

זרעי צ'יה נחשבים ל"מזון על" העשיר ברכיבי תזונה שחיונייים לגופנו. לצד רמות חלבון ומגנזיום גבוהות, מדובר בתוספת נהדרת לתזונה כשמעוניינים לרדת במשקל. אם תוסיפו שקדים ותותי שדה, קיבלתם ארוחת בוקר מזינה ונהדרת.

recipe מקור תמונה: inspirededibles
רכיבים לשיבולת שועל עם תותים:
שיבולת שועל - ⅔ כוס
זרעי צ'יה - 4 כפות
תותי שדה - ⅔ כוס (חתוכים)
בננה - ⅔ (חתוכה)
שקדים - 4 כפות (קצוצים)
חלב - 2 כוסות (לבחירתכם: חלב רגיל, שקדים או סויה)
תמצית וניל - 2 כפיות
סירופ מייפל - 2 כפיות
מתכון לדייסת שיבולת שועל עם שזיפים טריים

השילוב בין שזיף טרי, קינמון וסירופ מייפל, הופך את המתכון לעשיר בוויטמינים חיוניים, מינרלים ונוגדי חימצון. השזיפים נהדרים לעיכול, ויאפשרו לכם להתחיל את היום ברגל ימין ובתחושת שובע.

recipe מקור תמונה: browneyedbaker
רכיבים לדייסת שיבולת שועל:
חלב שקדים - 2 כוסות (לא ממותק)
מים - ½1 כוסות
מלח - קמצוץ
סירופ מייפל - 4 כפיות
שזיף - 2 (חתוך לחתיכות)
קינמון - קמצוץ
מתכון לארוחה משביע וטעימה משיבולת שועל ובננות ביוגורט

בננות הן מקור מצוין לסיבים תזונתיים, מה שהופך את הארוחה הבאה לקלה לעיכול וטובה לגוף. אם אתם מבצעים אימון גופני בשעות הללו, מדובר במזון שתרצו לצרוך לפני היציאה לאימון או ישר לאחריו!

recipe מקור תמונה: superhealthykids
רכיבים לשיבולת שועל ובננות:
שיבולת שועל - ⅓1 כוסות
זרעי צ'יה - 3 כפות
חלב - ⅓1 כוסות
קינמון - 1 כפית
אגוזי פקאן - 2 כפות (קצוצים)
מתכון למרק יוגורט קר עם שיבולת שועל, קיווי ואננס

מתכון זה כולל שני פירות טרופיים בעלי יתרונות בריאותיים נהדרים, האננס והקיווי. כל אחד מהם עשיר בוויטמין C, הניחן בתכונות המסייעות להגן על הגוף מפני סרטן ועוזר לגוף להיטען באנרגיה המספיקה לכל היום. לאחר ההכנה תוכלו להשאיר את המנה במקרר עד 3 ימים, כך שניתן להכין מספר מנות בבת אחת וליהנות מהן לאורך השבוע.

recipe מקור תמונה: dessertnowdinnerlater
רכיבים למרק יוגורט:
זרעי צ'יה - 2 כפות
חלב שקדים - ⅓1 כוסות
קיווי - 2 (קלוף וחתוך לקוביות)
אננס - ½ כוס (חתוך לקוביות)
מתכון לארוחת בוקר בריאה משיבולת שועל עם קוקוס ושוקולד

מי אמר שאי אפשר לאכול שוקולד לארוחת הבוקר? הציפוי הנהדר של שוקולד מריר וקוקוס טחון יאפשר לכם להרגיש כאילו שהיום שלכם מתחיל עם קינוח, כשלמעשה מדובר בארוחת בוקר בריאה שכוללת תמצית שקדים, זרעי צ'יה ושלל תוספות בריאות נוספות. כיוון שמדובר במנה נטולת לקטוז, היא תאפשר גם למי שאינו צורך חלב להתחיל את היום בחיוך.

recipe מקור תמונה: wholefully
רכיבים לשיבולת שועל עם קוקוס ושוקולד:
חלב שקדים - 2 כוסות
אבקת קקאו - 4 כפות (לא ממותקת)
תמצית שקדים - ¼ כפית
זרעי צ'יה - 2 כפות
קוקוס - 4 כפות (טחון)
סירופ מייפל - 4 כפות
מלח - קמצוץ
שוקולד מריר - לקישוט (ו/או פתיתי קוקוס, שקדים טחונים לבחירתכם)
מתכון ל"שייק" שיבולת שועל ירוקה

את המתכון המקורי הזה תוכלו להכין ממש כמו שמכינים שייק, והתוצאה שתתקבל תאפשר לכם ליהנות מארוחת בוקר עשירה במיוחד בכל מה שטוב לגוף שלכם. זמן ההכנה הקצר, יהפוך את גופכם לבריא וחזק. 

recipe מקור תמונה: ohsheglows
רכיבים ל"שייק":
תרד - חופן (או כרוב)
זרעי צ'יה - 3 כפות
חלב שקדים - 2 כוסות
שיבולת שועל - ⅔ כוס
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: