maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

ארוחת בוקר שלמה בשייק מיוחד שישמור אתכם שבעים ובריאים

 אנחנו בטוחים ששמעתם כבר כמה חשוב לאכול ארוחת בוקר מדי יום, ואתם בוודאי משתדלים להכניס משהו לפה לפני שאתם יוצאים מהבית או כשאתם בדרך לעבודה, אבל ברור שזה לא תמיד קל. בין הריצות והסידורים של הבוקר, לא תמיד יש זמן וסבלנות להכין ארוחת בוקר מזינה וטובה, ויש מי שיסתפקו בעוגייה או דגני בוקר פשוטים שלא באמת מועילים לגוף באופן מיטבי. חשבנו על דרכים לעזור לכם וגילינו את השייק המופלא הזה, שלא רק מכיל ארוחה שלמה בכוס ויספק לכם את כל הצרכים התזונתיים לבוקר נפלא, אלא שהוא גם יגרום לכם להרגיש שבעים, לשרוף קלוריות ולרדת במשקל, והוא גם קל מאוד להכנה. אז אין יותר תירוצים – ארוחת הבוקר הבאה שלכם נמצאת במתכון הבא:
 
אישה לבושה בפיג'מה אוכלת במיטה
 

תזכורת: מדוע חשוב לאכול ארוחת בוקר?

מלבד האנשים שמתקשים למצוא זמן להכנת ארוחת בוקר מזינה, ישנם אנשים שאינם חשים רעב בשעות המוקדמות של הבוקר ונמנעים כליל מארוחה. בשני המקרים מדובר בטעות שכדאי ורצוי לתקן. אכילת ארוחת בוקר טובה היא הרגל שצריך לטפח, והוא יכול להפוך במהרה לחלק משגרת חייכם. הסיבות לכך שארוחת הבוקר נחשבת לארוחה הבריאה ביותר ביום הן רבות ומגוונת וראויות לתזכורת - ארוחת בוקר טובה תסייע לכם:
  • להפחית לחץ
  • להגביר את רמת האנרגיה
  • להפחית את הסיכון ללקות בסוכרת
  • להעלות את רמת הריכוז ולשפר את הזיכרון
  • לשמור על המשקל ולמנוע אגירת שומן
  • להפחית סיכון ללקות במחלות לב
  • להקל את האימונים שלכם 
 
שולחן אוכל ריק מאדם

שייק בוקר הפלא

שייק השובע הטעים הזה מורכב מ-5 מרכיבים בלבד, ואנחנו מבטיחים שהוא יספק אתכם כמו ארוחה שלמה. כל מרכיב בשייק הזה בריא ומזין ורובם ככולם יסייעו לכם לחוש שובע, לשלוט על דחפי אכילה, לשרוף קלוריות ולרדת במשקל, ואלו הסיבות לכך:

זרעי פשתן

זרעי הפשתן עשירים בערכים תזונתיים טובים: יש בהם חלבון, אומגה 3 ו-6, וויטמינים רבים  מסוג E ,C ,B ו-K. הזרעים יעזרו מאוד גם לשמור על הבריאות האיתנה שלכם וימנעו מכם יתר לחץ דם, סרטן, דלקות ושומנים בדם. הערך המוסף שלהם הוא בתחושת השובע שהם מעניקים לגוף ובריקון מהיר יותר של הקיבה בזכת הסיבים התזונתיים הרבים שקיימים בתוכם. לחצו כאן כדי להכיר יתרונות נוספים של זרעי פשתן.

יוגורט

ביוגורט יש חיידקים טובים שמסייעים לפעולת העיכול שלנו ולמערכת החיסונית של גופנו. בין היתר יש בו חלבון, סידן, אשלגן וויטמינים מקבוצת B, והוא מסייע במניעת דלדול עצם, הורדת לחץ דם גבוה וריפוי זיהומים וגינליים. בנוסף, מחקרים הראו שליוגורט יש יכולת להעניק תחושת שובע רבה יותר מאשר צריכת חלב או מיץ, עם אותה כמות קלוריות, לכן הוא יותר עדיף על פניהם לארוחת בוקר. לחצו כאן כדי להכיר יתרונות בריאותיים נוספים של היוגורט.
 
קערת יוגורט עם שיבולת שועל ותותים
 
 

שזיפים

בשזיף ישנם חומרים מזינים רבים ותרכובות אורגניות אשר עוזרות לגוף לווסת את פעילות מערכת העיכול. השזיפים עשירים גם בוויטמין C שמחזק את המערכת החיסונית, מסייעים במניעת מחלות כמו סרטן ומחלות לב, והם יעשו פלאים לעור ולשיער שלכם. בנוסף לכך בשזיפים יש סיבים תזונתיים אשר חיוניים לירידה במשקל ושמירה עליו. לחצו כאן כדי להכיר יתרונות בריאותיים נוספים של שזיפים.

שיבולת שועל

שיבולת שועל, בדומה למרכיבים הנוספים בשייק, מלאה בסיבים תזונתיים שמורידים את רמות הסוכר והכולסטרול בדם, מאטים את ספיגת הפחמימות בגוף ומפחיתים את הסיכוי לחלות בסוכרת. הסיבים המסיסים בשיבולת השועל מזרזים את קצב התרוקנות המעי, מוסיפים נפח למזון על ידי ספיחת נוזלים ומגבירים מאוד את תחושת השובע. לחצו כאן כדי להכיר יתרונות בריאותיים נוספים ומתכונים של שיבולת שועל.
 
שיבולת שועל

מתכון לשייק בוקר הפלא

רכיבים:

  • 1 כפית של זרעי פשתן
  • 1 כוס יוגורט דל שומן או 1 כוס קפיר
  • 1 כפית אבקת קקאו
  • 5-6 שזיפים טריים
  • 2 כפות של שיבולת שועל להכנה מהירה 

שייק יוגורט עם שזיפים ושיבולת שועל בקישוט של תות

אופן ההכנה:

1. הרתיחו מים בקומקום, ותנו להם להתקרר מעט.

2. הניחו את השזיפים בקערה ושפכו עליהם כחצי כוס מים חמים. 

3. כסו את הקערה והניחו אותה בצד למשך 10-15 דקות.

4. בקערה נפרדת ערבבו את שיבולת השועל, הקקאו וזרעי הפשתן והוסיפו את היוגורט או את הקפיר והמשיכו לערבב.

5. הוציאו את השזיפים מן המים החמים וחיתכו אותם לחתיכות בינוניות-קטנות.

6. רסקו את חתיכות השזיפים עם תערובת היוגורט בבלנדר או מעבד מזון, עד לקבלת מרקם חלק.

7. מומלץ להכין את השייק בערב, ולצרוך אותו בבוקר לאחר לילה של קירור במקרר. 

בתיאבון!

 

הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: