maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

מתכון לעוגת שכבות קרה בריאה וטעימה ללא אפייה

  לא יוצא לנו לפגוש הרבה עוגות שהן גם בריאות וגם טעימות, אך המתכון הבא עומד במשימה בהצלחה והוא עומד להפוך לאחד מהכוכבים הגדולים ביותר שלכם בתחום האפייה. העוגה הצבעונית שלפניכם הינה עוגת 4 שכבות קרה, כשלכל שכבה שלה יש טעם ייחודי, אך מה שמפתיע במיוחד זה שאת העוגה הזו אתם תכינו ללא אפייה, אין בה גלוטן או סוכר, היא קלה מאוד להכנה, בריאה, מזינה ומרעננת במיוחד. המתכון מגיע מהבלוג Beauty & Beast של נעמה שגיב, יועצת תזונה שמתמחה באורח חיים בריא ותזונת ספורטאים, אבל לפני שנתחיל לדבר על אופן ההכנה שלו, בואו נכיר כמה מהמצרכים שבהם תעשו שימוש והיתרונות הבריאותיים שהם יספקו לגופכם.
 
עוגת שכבות קרה: עוגה
 

1. אגוזים

עוגת שכבות קרה: אגוזים
במתכון הזה תעשו שימוש ב-4 סוגי אגוזים שונים: אגוזי מלך, שקדים, קשיו ופקאן - הם יספקו לגופכם נוגדי חמצון וסיבים תזונתיים, כשאגוזי המלך באופן פרטני יזינו את גופכם גם בחומצות שומן אומגה 3. בנוסף, האגוזים עוזרים להפחית את רמת הכולסטרול והטריגליצרידים בדם ויחד עם זאת מפחיתים גם דלקות, והם עוזרים למנוע את הסיכון לסבול מהתקף לב או שבץ. לחצו כאן כדי להכיר לעומק את יתרונותיהם התזונתיים של האגוזים. 

2. זרעי צ'יה

עוגת שכבות קרה: זרעי צ'יה
כמו אגוזי המלך, גם זרעי הצ'יה עשירים בחומצות שומן אומגה 3, אולם יש לזרעים הקטנטנים האלה עוד שלל יתרונות חשובים נוספים, כמו למשל תכולת סידן גבוהה יותר מזו של חלב, תכולת אשלגן גבוהה יותר מזו של בננות ותכולת ברזל גבוהה יותר מזו שבתרד. הם נחשבים למזון על שעושה נפלאות לגוף בגלל ולמערכת העיכול בפרט, ואתם מוזמנים ללחוץ כאן כדי להכיר את יתרונותיהם של זרעי הצ'יה לעומק.

3. חמאת בוטנים טבעית

עוגת שכבות קרה: חמאת בוטנים
חמאת בוטנים טבעית מסייעת לשמור על מערכת כלי הדם, מונעת מחלות לב, מפחיתה את הסיכון לסבול מסרטן המעי ועוזרת להגן על המוח מפני מחלות ניווניות כמו אלצהיימר. אמנם מדובר במצרך שמלא בשומן, אך מדובר בשומן בלתי רווי שלמעשה בריא לגוף ומומלץ לצריכה. לחצו כאן כדי ללמוד עוד על היתרונות הבריאותיים השונים של חמאת הבוטנים.
עוגת שכבות קרה: לחצו כאן כדי לעבור למתכון

 

הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: