print header

7 מתכונים נהדרים שדורשים 10 דקות עבודה

 מחפשים מנה מהירה וקלה שתוכלו להכין תוך דקות לאורחים שמגיעים במפתיע או אפילו לעצמכם כשיש לכם חשק? אולי אתם פשוט צריכים מתכון קל ש"יסגור לכם את הפינה" בעת הכנות לארוחה שפט אין לכם כוח לסיים להכין כפי שתכננתם? האוסף הבא הוא בדיוק בשבילכם, כי הוא מכיל מגוון מתכונים נהדרים שדורשים רק 10 דקות עבודה. יתכן שחלקם זקוקים לזמן נוסף עבור אפייה או קירור, אבל את הזמן הזה תוכלו לנצל כדי לנוח או לעשות סידורים אחרים. אז צאו לדרך עם 7 המתכונים המעולים והמהירים האלו, שיוכיחו לכם שלפעמים לא צריך לשרוף הרבה זמן כדי להכין מנה מנצחת!

מתכון לשניצל חזה עוף בציפוי שיבולת שועל מהבלוג "היפה והחיה"

השניצל המסורתי שכולנו מכירים מהילדות בדרך כלל מצופה בפירורי לחם ומטוגן בשמן, מה שמוסיף לחזה העוף לא מעט קלוריות ושומנים. הגרסה המיוחדת במתכון שלפניכם אמנם לא מכילה פירורי לחם או שמן, אך היא לא נופלת בטעמה מהשניצל המסורתי. במקום פירורי לחם, מתכון השניצל מכיל שיבולת שועל שמסייעת לעיכול, עוזרת לווסת את רמות הסוכר בדם וגדושה בברזל שנחוץ להובלת תאי דם אדומים בגוף.

למתכונים נוספים מהבלוג "היפה והחיה"

מתכון לשניצל חזה עוף בציפוי שיבולת שועל מהבלוג "היפה והחיה" מקור תמונה: beautybeastisrael
רכיבים לשניצל בציפוי שיבולת שועל:
מלח - לפי הטעם
שיבולת שועל - ½1 כוסות (להכנה מהירה)
אבקת שום - ½ כפית
פלפל שחור - לפי הטעם
חזה עוף - 6 חתיכות (פרוסות לשניצל)
מתכון למרק אבוקדו עם עוף וליים

בזמן שהתרגלנו למרוח את האבוקדו על צנים או להוסיף אותו לסלט, הגיעה העת שתתנו לו סיכוי להרשים אתכם גם בתור מרכיב מרכזי במרק.  

רכיבים למרק:
טורטיות תירס - 4 (15 ס"מ, פרוסות לרצועות דקות)
שמן זית - ½1 כפות
בצל - 1 (קצוץ דק)
שיני שום - 8 (טחונות)
פלפל חריף - 4 (חתוך גס)
עוף - 220 גרם (ללא עור ועצמות, חתוך לרצועות דקות)
מיץ ליים - ¼ כוס
עגבנייה - 1 (ללא גרעינים, חתוכה לקוביות)
מלח - לפי הטעם
פלפל שחור - לפי הטעם
אבוקדו - 1 (קלוף, מגולען וחתוך לקוביות)
כוסברה - ¼ כוס (קצוצה)
מתכון לרול טונה וירקות מפתיע וטעים
אם מאסתם בכריכים מסורתיים עם לחם או מאפים דומים, כדאי שתכירו את המנה החדשה והטעימה שתהפוך את הארוחה שלכם לחגיגת טעמים משגעת - רול טונה וירקות. תהליך ההכנה של המתכון קל מאוד, וללא כל מאמץ תצליחו ליהנות ממנה משביעה ומפנקת.
מתכון לרול טונה וירקות מפתיע וטעים מקור תמונה: thehealthyfoodie
רכיבים לרול טונה:
נתחי טונה - כ-140 גרם (במים או בשמן, סחוטה ומסוננת)
יוגורט - ¼ כוס (רגיל)
חרדל דיז'ון - 1 כפית
צימוקים - 2 כפות
אגוזי מלך - 2 כפות (קצוצים)
צלפים - 1 כף
פטרוזיליה - 1 כף (קצוצה)
מלח - קמצוץ
פלפל שחור - קמצוץ (טחון)
צ'ילי - קמצוץ
טורטייה - 1 (רכה וגדולה בקוטר של 28 ס"מ)
תרד - 20 גרם (כ-½ כוס של עלים צעירים, או עלים ירוקים אחרים)
מתכון לרוטב פסטה ארבע גבינות

אחרי שתכינו את הרוטב הבא, תבינו כמה פשוט להכין פסטה איכותית כמו במסעדה. אם אתם אוהבי גבינות, עם מנה שכזו לא תוכלו לשגות!

רכיבים לרוטב:
שמנת מתוקה - 1 כוס
חמאה - כ-50 גרם
גבינת פרמז'ן - ¼ כוס (מגורדת)
גבינת מוצרלה - ¼ כוס (מגורדת)
גבינת פרובולונה - ¼ כוס (מגורדת)
גבינת רומנו - ¼ כוס (מגורדת, או כל סוג של גבינת פיקורינו)
רכיבים לפסטה:
פסטה - 500 גרם (בצורה האהובה עליכם)
מתכון לסלט ברוקולי, תפוח וחמוציות

הברוקולי שאותו אתם רגילים לאכול בפשטידה או במרק, מקבל במתכון הנהדר הזה טוויסט גדול והופך לירק עיקרי בסלט, יחד עם החמוציות והתפוח שמשתלבים לטעם מעולה. 

רכיבים לרוטב יוגורט:
מיונז - ¼ כוס
יוגורט לבן - ¼ כוס
חומץ תפוחים - 2 כפות
דבש - 2 כפיות
מלח - ¾ כפית
פלפל שחור - ¼ כפית
רכיבים לסלט ברוקולי:
ברוקולי - 3-4 (ראשים קטנים, מאודים, חתוכים לרצועות)
תפוח עץ - 1 (אדום, קטן, פרוס לא דק מדי)
בצל סגול - ½ (קטן, קצוץ לרצועות)
שקדים - ½ כוס (פרוסים)
מתכון לחטיפי אנרגיה ללא סוכר בטעם שוקולד
אם גם אתם נמנעים מאכילת מוצרים המכילים סוכר מכל סיבה שהיא, כדאי שתכירו את המתכון הבא לחטיף אנרגיה ללא סוכר שימתיק את יומכם. אופן ההכנה הפשוט של הממתק הבריא הזה יגרום לכם להכין אותו על בסיס קבוע, ואין אחד שלא יתאהב בו. תוכלו לשדרג את המתכון עם רכיבים שונים שלא מכילים סוכר ובכך להפוך את החטיף הנהדר הזה לקינוח המועדף על כל בני המשפחה.
מתכון לחטיפי אנרגיה ללא סוכר בטעם שוקולד מקור תמונה: servedfromscratch
רכיבים לחטיף ללא סוכר:
קקאו - ½ כוס (לא ממותק)
שמן קוקוס - ½ כוס
סירופ בטעם מייפל - 5 כפות (ללא סוכר)
תמצית וניל - 1 כפית
מלח - קורט
דגני בוקר - 1 כוס (ללא סוכר)
מתכון למאפה תפוחי עץ

אם פתאום מתחשק לכם ערב רומנטי עם בן או בת הזוג שלכם או שלפתע זוג חברים קופץ לבקר בלי הודעה, הקינוח הבא הוא הפתרון המושלם בשבילכם. המאפה הנהדר הזה משלב את הטעם המרענן של תפוחי העץ עם אגוזי פקאן ושבבי שיבולת שועל פריכים, ותוספת של דבש בסיום ההכנה הופכת אותו לחגיגה של ממש!

רכיבים למאפה תפוח עץ:
שמן קוקוס - 3 כפות
שיבולת שועל - ¼ כוס (שבבים טחונים או מרוסקים)
אגוזי פקאן - ½2 כפות (מרוסקים)
קמח חיטה מלאה - ½2 כפות (מחולקות)
סוכר חום - ½2 כפות (מחולקות)
מלח - מעט (⅛ כפית)
קינמון - ½ כפית (מחולקת לשני רבעים)
תפוחי עץ - 2-3 (בערך 2 כוסות של תפוחי עץ חתוכים)
דבש - מעט (לקישוט)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.