print header

5 מתכונים לדייסות בריאות שאתם פשוט חייבים לנסות

 מחפשים מנות בריאות וקלילות שאפשר להכין בתוך כמה דקות? מצאנו עבורכם 5 פתרונות מושלמים, שלכולם מכנה משותף – אלו הן מנות דייסה! החמישייה הנפלאה הזו, שהיא גם צמחונית, מבוססת על שיבולת שועל ומכילה שלל פירות אהובים ובריאים כמו בננות ותפוחים, שיחזקו את המערכת החיסונית שלכם, תסייעו לכם להתמודד עם בחילות ועצירויות ותעזור לכם להתגבר על מגוון רחב של מחלות. מעבר לכך, לוקח רק כמה דקות להכין את הדייסות הללו, כך שהן מתאימות לזמנים שאתם רוצים לקבל מנת אנרגיה מבלי להתאמץ יותר מדי. אז קדימה, למה אתם מחכים? הפשילו שרוולים והתחילו לבשל! 
מתכון לדייסת פירות הדר חורפית ובריאה במיוחד

מחפשים מנה חורפית בריאה ומרעננת במיוחד? הכירו את דייסת פירות ההדר המתוקה והנהדרת הזו, שתהפוך כל יום קר למושלם! בזכות שילוב נהדר בין קלמנטינות ואשכולית, לא רק שתיהנו מטעמם הנפלא של פירות החורף, אלא גם תזכו לשלל יתרונות בריאותיים כמו גם לחיזוק המערכת החיסונית של גופכם. גם לגרעיני החמנייה, המוסיפים טעם לדייסה, יש סגולות נפלאות כגון שמירה על בריאות הלב, ולכן זהו פשוט המתכון המושלם עבורכם. אז קדימה, הכינו אותו לכל המשפחה!

מתכון לדייסת פירות הדר חורפית ובריאה במיוחד מקור תמונה: bbcgoodfood
רכיבים למתכון לדייסת פירות הדר:
קלמנטינות - 4 (קלופות וחתוכות לקוביות. הכינו כפית של קליפה מגוררת)
תמצית וניל - 2 כפיות
שיבולת שועל - 140 גר'
מים - 800 מ"ל
אשכולית - 1 (קלופה, נטולת גרעינים וחתוכה לקוביות)
עלי נענע - חופן קטן
גרעיני חמנייה - 2 כפיות
אגוזי מלך - 6 חצאים (קצוצים)
יוגורט - 400 גר' (מחולקים)
מתכון לדייסה נהדרת ואקזוטית עם פירות יער, תפוזים ותאנים

מחפשים מנה טעימה וקלילה שתוכלו להכין תוך 10 דקות בלבד? הכירו את דייסת פירות היער, התפוזים והתאנים, שמכילה מגוון יתרונות הבריאותיים הגלומים במרכיביה, כמו חיזוק מערכת חיסונית חלשה וטיפול בעצירויות או אפילו בכאבי גרון. אז פנו כמה דקות מיומכם כדי לאכול דייסה טעימה, ובעיקר בריאה במיוחד, שתחזק את גופכם! 

מתכון לדייסה נהדרת ואקזוטית עם פירות יער, תפוזים ותאנים מקור תמונה: bbcgoodfood
רכיבים למתכון לדייסת פירות יער, תפוזים ותאנים:
שיבולת שועל - 150 גר'
חלב - 150 מ"ל
מים - 450 מ"ל
מלח - קורט
פירות יער - 120 גר' (קפואים)
תפוז - ½ (קלוף וסחוט. שמרו את הקליפה והמיץ בצד)
תאנה - 1 (חתוך לפרוסות. ניתן להחליף ב-3 תאנים יבשות חתוכות לרצועות עבות)
פיסטוקים - 1 כף (קלויים וקצוצים)
מתכון לדייסת תפוחים מתוקה ונטולת סוכר

את המנה הנפלאה הזו תוכלו לאכול למשך כל השנה, מכיוון שהיא כוללת פרי אחד שכולם אוהבים ושבשל בכל העונות – תפוח! אנו מתכבדים להציג בפניכם דייסה נפלאה שמבוססת על פתיתי שיבולת שועל וכוללת לא רק את התפוחים שאחראים לטעמה המתוק, אלא גם חלב רזה, פשתן ויוגורט, מה שהופך אותה לבריאה במיוחד. אתם מוזמנים ליהנות ממנה מתקתקה באופן טבעי, שתעשה לכם את היום!

מתכון לדייסת תפוחים מתוקה ונטולת סוכר מקור תמונה: bbcgoodfood
רכיבים למתכון לדייסת תפוחים:
שיבולת שועל - 100 גר'
תפוחים - 2 (קלופים ומרוסקים)
קינמון טחון - ½ כפית, ועוד קצת לקישוט
חלב רזה - 500 מ"ל
פשתן טחון - 2 כפות
יוגורט - 150 גר'
דבש - קמצוץ (ניתן להחליף באותה כמות של סירופ אגבה)
מתכון לדייסת שיבולת שועל וקקאו שילדכם יאהב

אין כמו לפתוח את היום עם ארוחת בוקר טעימה ומזינה! הכיף הגדול במתכונים עם שיבולת שועל הוא זמן ההכנה הקצר, 5 דקות והכל מוכן. ומה מיוחד בדייסה הזו? שהיא שוקולדית, טעימה למדי ונטולת סוכר! בנוסף, בזכות אבקת הקקאו שיש בה, היא מלאה בסגולות בריאותיות כמו הורדת לחץ דם, שיפור תפקוד מוחי וחיזוק המערכת החיסונית, והבננות שבה הן פצצת אנרגיה לתחילת היום. אז קדימה, למה אתם מחכים? לכו להכין אותה!

מתכון לדייסת שיבולת שועל וקקאו שילדכם יאהב מקור תמונה: nourishmovelove
רכיבים לדייסת שיבולת שועל עם קקאו:
שיבולת שועל - ½ כוס
סטיביה - 1 כפית (ניתן להמיר בדבש או כל ממתיק טבעי אחר)
חלב - ½ כוס
אבקת קקאו - 1 כפית (גדושה)
זרעי צ'יה - 1 כף
בננה - ½ (קפואה, פרוסה)
מתכון לדייסה נהדרת עם טחינה ובננות

מחפשים מנה מרעננת וישראלית למדי? קבלו את דייסת הטחינה והבננות, שמגלמת בתוכה שלל יתרונות בריאותיים כמו מתן אנרגיה לגוף, הרגעת צרבת וטיפול בבחילות למיניהן, ובאופן כללי מומלצת לסובלים מאנמיה. אז קדימה, הוציאה את הטחינה מהארון, התחילו לפרוס בננות והכינו לעצמכם או לאהוביכם את הדייסה הישראלית המשגעת הזו.

מתכון לדייסה נהדרת עם טחינה ובננות מקור תמונה: bbcgoodfood
רכיבים למתכון לדייסת טחינה ובננות:
טחינה - 1 כפית, ועוד קצת לקישוט
חלב - 150 מ"ל, ועוד כפית
מים - 300 מ"ל, ועוד כפית
שיבולת שועל - 100 גר'
בננות - 2 (קטנות וחתוכות לפרוסות, מחולקות)
זרעי הל - מ-2 תרמילים (מרוסקים)
מלח - קורט
זרעי שומשום - 1 כפית (קלויים)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו