maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

7 ארוחות בוקר מעולות משלושה רכיבים בלבד

  ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, אך למרבה הצער, זו גם ארוחה שאנו מקדישים לה מעט תשומת לב לעומת ארוחות אחרות. כשאנו מתחילים את היום שלנו, לרוב נאכל חטיף בריאות, מאפה או נסתפק בכוס קפה שלא רק שאינה משביעה אותנו, אלא גם לא מספקת לנו את הרכיבים התזונתיים שאנו צריכים כדי להתחיל את היום. ההרגל הזה של הסתפקות במועט בארוחת הבוקר יכול להשפיע על מצב הרוח שלנו, להביא לפרצי רעב ולגרום לנו להתחיל את היום עם חסרים תזונתיים. כדי שזה לא יקרה, מומלץ לכם לנסות את 7 המתכונים הנפלאים הבאים לארוחות בוקר שתוכלו להכין מ-3 רכיבים בלבד. המנות האלו לא דורשות זמן הכנה ארוך, ואם אתם חוששים מאיחור בבוקר, תוכלו להכין אותן במשך כמה דקות בערב ולחמם בבוקר שלאחריו. שהיה בתיאבון!
 
שולחן עומד בחוץ עם קנקן שבתוכו פרחים ולצדו כלי ארוחת בוקר
מתכון לארוחת בוקר מביצי עין, גרידת בטטה וגבינות

בטטות גדושות בפחמימות מורכבות שתורמות לתחושת שובע, והחלבונים והשומנים שבביצה ישלימו לכם את אבות המזון הנחוצים לתחילת היום. ההכנה של המנה הבאה היא פשוטה במיוחד, ותוכלו ליהנות מארוחת בוקר בריאה ומזינה תוך זמן קצר. שימו לב שהמתכון מיועד לשני סועדים וניתן לשנות את כמות הביצים והבטטה בהתאם לצורך.

recipe מקור תמונה: רחבי הרשת
רכיבים לביצי עין עם בטטה:
בטטה - 1 (גדולה, קלופה ומגורדת)
ביצים - 3 (גדולות)
גבינת עיזים - לפי טעמכם (קשה)
שמן - מעט (לטיגון)
 
מתכון לעוגיות שיבולת שועל ושוקוצ'יפס

שיבולת שועל עשירה בפחמימות מורכבות וגם בסיבים תזונתיים שמסדירים את פעילות מערכת העיכול, מה שהופך אותן לרכיב מעולה למנות בוקר פשוטות וטעימות, כמו החטיפים נטולי הסוכר האלה, שתוכלו לאכול בבית או בדרך לעבודה.

recipe מקור תמונה: רחבי הרשת
רכיבים לעוגיות שיבולת שועל:
בננות - 2 (בינוניות, מעוכות)
שיבולת שועל - 1 כוס (מהירת הכנה)
שוקולד-צ'יפס - ¼ כוס (מריר)
מתכון לפודינג צ'יה
זרעי הצ'יה נחשבים למזון על חזק במיוחד שמכיל כמויות גדולות של ויטמינים ומינרלים שגופנו זקוק להם, והם יתנו לכם זריקת אנרגיה בבוקר. השילוב שלהם עם חלב קוקוס ודבש יעזור לכם להתחיל את הבוקר בצורה מתוקה ובריאה שתעלה חיוך על פניכם.
 
recipe מקור תמונה: רחבי הרשת
רכיבים לפודינג צ'יה:
חלב קוקוס - ¾1 כוס
זרעי צ'יה - ¼ כוס
דבש - 1 כף
תמצית וניל - 1 כפית (לא חובה)
 
מתכון לביצים אפויות באבוקדו

אבוקדו מכיל חומצות שומן חיוניות, ואכילה שלו בבוקר תתרום רבות לבריאות הכללית שלכם. תוספת הביצה תספק לכם חלבון שגם הוא חשוב לצריכה, כך שתקבלו ארוחת בוקר טעימה ומזינה בחבילה קטנה אחת.

recipe מקור תמונה: רחבי הרשת
רכיבים לביצים אפויות:
נענע - 1 כפית (עלים קצוצים)
שמן זית - 1 כף (לטיגון)
מתכון למאפי קוקוס מתוקים וריחניים

מי היה מאמין שתוך פחות מרבע שעה תקבלו מאפים חמימים, טעימים ובריאים? ובכן, במתכון הבא תוכלו להכין מאפים טעימים במיוחד עם קוקוס, חלב וקמח בלבד, ולהתחיל את הבוקר בצורה מתוקה.

recipe מקור תמונה: רחבי הרשת
רכיבים למאפי קוקוס:
קמח תופח - 2 כוסות
שמן קוקוס - ¼ כוס
חלב - ¾ כוס
מתכון ללביבות תפוחי אדמה וגבינה

המנה המלוחה הבאה תספק לכם כמות יפה של פחמימות לבוקר וגם חלבונים, ויטמינים ומינרלים שגופכם זקוק להם כדי להתחיל את היום ברגל ימין.

recipe מקור תמונה: רחבי הרשת
רכיבים ללביבות תפוחי אדמה:
תפוחי אדמה - 4 (בינוניים, מגורדים)
גבינה צהובה - ½ כוס (קלה, מגורדת. או כל גבינה קשה אחרת לבחירתכם)
שמן צמחי - מעט (לאפייה)
מתכון לכדורי תמרים וקקאו ללא אפייה

שילוב של אגוזים, תמרים וקקאו יוצר פצצת אנרגיה טעימה ומתוקה שתוכלו להכין בכל עת ולקחת אתכם לדרך. בניגוד לחטיפי אנרגיה תעשייתיים, נגיסי הקקאו במתכון הבא לא מכילים תוספת סוכר או חומרים משמרים, ותוכלו להכין אותם עבור כל בני המשפחה בלי חשש. 

recipe מקור תמונה: רחבי הרשת
רכיבים לכדורי תמרים ואגוזים:
אגוזי מלך - 1 כוס
תמרים - 200 גר' (מיובשים, כ-1 כוס)
קקאו - 1 כף (לא ממותק)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: