maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

5 מתכונים לחטיפים טעימים ובריאים

 הארוחות הקטנות בין הארוחות הן עקב האכילס של רבים מאיתנו והן הגורם הכמעט מרכזי לתופעת ההשמנה בקרב אנשים וילדים. הניסיון לאכול פרי או ירק לא תמיד קוסם לכולם והדחף למשהו מתוק לפעמים בלתי נשלט, אז במקום להילחם בעצמנו ולבסוף לבלוס בלי הכרה, כדאי שתכירו את 4 מתכוני החטיפים של הנטורופתית וההרבליסטית הקלינית שקמה כהן צדק שתוכלו לנשנש בין הארוחות, בתוספת חטיף בונוס נוסף מאיתנו שישלים עבורכם אפשרויות גיוון לכל אחד מחמשת ימי אמצע השבוע. בתיאבון!
מתכון לכדורי תמרים ושקדים של שקמה כהן צדק
שעות אחר הצהריים הן שעות קשות לכולם והרצון במשהו מתוק שימריץ אותנו הוא פשוט מתבקש. אז במקום לאכול שוקולד או פרוסת עוגה שיעלו את מפלס האנרגיה בגוף לדקות בודדות, כדאי שתנסו את מתכון כדורי התמרים ושקדים שלפניכם ותיהנו גם מחטיף טעים ובריא הרבה יותר וגם מממריץ אנרגטי שיחזיק אתכם ערניים למשך זמן ארוך יותר.
מתכון לכדורי תמרים ושקדים של שקמה כהן צדק מקור תמונה: שקמה כהן צדק
רכיבים לכדורי תמרים:
אגוזי מלך - 1 כוס
שקדים - 1 כוס
שומשום מלא - 2 כפות
תמרים - 4 (גדולים ורכים)
מים - מעט (רותחים)
חמאת בוטנים - 1 כף (טבעי, לא ממותק)
שבבי קוקוס - לציפוי
 
מתכון לגרנולה ביתית עם יוגורט של שקמה כהן צדק
המנה הבאה היא פתרון מושלם לנשנוש אהוב שמתאים לכל שעה במהלך היממה, כשאופן ההכנה הפשוט והמהיר שלה מאפשר לייצור קינוח זמין ובריא שישאיר אתכם שבעים לפחות עד הארוחה הגדולה הבאה. אז למה אתם מחכים? גשו למטבח והכינו את תערובת הגרנולה הבסיסית הבאה שתהיה  זמינה להתקף הרעב הבא שלכם, ואם אתם רוצים גם שמעו לעצתנו - כדאי לכם להכפיל ואף לשלש את הכמות הרשומה שלא תתחרטו לכשיגמר לכם המלאי.
מתכון לגרנולה ביתית עם יוגורט של שקמה כהן צדק מקור תמונה: שקמה כהן צדק
רכיבים לגרנולה:
שיבולת שועל - 4 כוסות (עבה לא אינסטנט)
גרעיני חמנייה - 1 כוס (או שומשום, אפשר לשלב ביניהם)
שמן קוקוס - ¼ כוס
מייפל - ½ כוס (טבעי)
מלח אטלנטי - ½ כפית
קינמון - 1 כפית
פתיתי קוקוס - ½ כוס
יוגורט עיזים - לפי הטעם (או כבשים)
 
מתכון לחטיפי אצבעות טופו עם המטבל המיוחד של שקמה כהן צדק
המנה הבאה מזכירה מאוד את חטיפי אצבעות גבינת החלומי המפורסמת, אך כמות הקלוריות שבה הרבה יותר קטנה כך שניתן ליהנות כפליים ולאכול הרבה יותר. בנוסף, ישנו המטבל הסמיך והמעודן שמצרף את טעמו המשובח לאצבעות הטופו והופך את חווית האכילה לכזאת שיכולה להימשך עד אין קץ. נסו את מתכון אצבעות הטופו והחלו ליהנות מטעמים חדשים ומיוחדים שלא טעמתם עד כה.

 

מתכון לחטיפי אצבעות טופו עם המטבל המיוחד של שקמה כהן צדק מקור תמונה: שקמה כהן צדק
רכיבים לחטיף:
טופו - 1 חבילה (חתוך למקלות)
שמן זית - מעט
חמאת בוטנים - 3 כפות (טבעית ללא תוספות)
מים - ¼ כוס
רוטב סויה - 2 כפות
ג'ינג'ר - 1 כפית (מגורד)
שום - 1 כפית (כתוש)
חומץ תפוחים - 2 כפות (או חומץ אורז או חצי לימון סחוט)
שומשום מלא - 1 כף (לקישוט)
מתכון לפודינג צ'יה קל להכנה של שקמה כהן צדק
זמן ההכנה של המתכון הבא קצר מאוד, אך משך ההמתנה עד קבלת המנה מעט ארוך אבל משתלם, מכיוון שלאחר מכן אתם תטעמו את אחד הפודינגים הטובים שאכלתם. היתרונות הבריאותיים הרבים הקיימים בקינוח הצ'יה הזה יהפכו אותו למתכון המועדף עליכם, שיהווה עבורכם תוסף תזונה נהדר לא רק כמנה בין הארוחות.
מתכון לפודינג צ'יה קל להכנה של שקמה כהן צדק מקור תמונה: שקמה כהן צדק
רכיבים לפודינג צ'יה:
זרעי צ'יה - ¼ כוס
חלב צמחי - 1 כוס (שקדים/שיבולת שועל/סויה)
אוכמניות - 1 כף (קפואות או טריות)
אגוזי קשיו - חופן
מתכון לפרחי כרובית מצופים ואפויים

בין שאתם צמחונים ובין שלא, המנה הבאה היא אחד התחליפים המוצלחים ביותר לכנפיים בסגנון בופאלו. אם מגיעים אליכם אורחים או שסתם בא לכם להתפנק, מדובר במתאבן טעים שאי אפשר להפסיק לאכול והוא אפילו ללא גלוטן!

רכיבים לכרובית:
קמח נטול גלוטן - ¾ כוס (קמח תפו"א, לדוגמה)
שמן זית - מעט (לשימון)
מים - 1 כוס
אבקת שום - ½ כפית
כרובית - 2 (ראשים, מחולקים לפרחים)
חמאה - 1 כף
רוטב פלפל חריף - ½ כוס (מומלץ רוטב על בסיס פלפל קאיין)
דבש - 1 כפית
מלח - לפי הטעם
פלפל שחור - לפי הטעם
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו