maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

5 מתכונים מפתיעים וטעימים במיוחד עם שיבולת שועל

 היא בריאה, מזינה ומכילה רכיבים שחיוניים לגופנו, אך אנשים רבים עדיין לא הכניסו אותה לתפריט הקבוע שלהם – שיבולת השועל. הסיבה לכך יכולה להיות אופן ההכנה הרווח שכולל בישול מהיר עם מים או חלב ותוספת של ממתיק טבעי, כמו סילאן, שמביא למנה משביעה אך לא מרגשת במיוחד. כפי שתראו ב-5 המתכונים הבאים, שיבולת שועל רחוקה מלהיות משעממת, ויש מגוון דרכים טעימות בהן תוכלו ליהנות ממנה ולהכניס לחייכם מרכיב בריא שיעשה לכם רק טוב. שיהיה בתיאבון!
 
מתכונים עם שיבולת שועל: שיבולת שועל עם פירות יבשים נשפכת מצנצנת זכוכית
 
מתכון לברולה שיבולת שועל

קרם ברולה הוא אחד הקינוחים הנודעים והאהובים ביותר במסעדות ברחבי העולם, ובאופן מפתיע – תוכלו להכין גרסה שלו עם שיבולת שועל! המתכון שלפניכם ילמד אתכם להכין ברולה שיבולת שועל עם טעם קרמלי עשיר ושכבה עליונה פריכה וטעימה שתענוג לאכול.

מתכון לברולה שיבולת שועל מקור תמונה: ehow.com
רכיבים לברולה :
שיבולת שועל - 1 כוס (מהירת הכנה)
מים - 2 כוסות
קינמון - ½ כפית
סוכר חום - 1 כפית
סוכר חום בהיר - 3 כפות (דמררה)
תמצית וניל - ½ כפית
מלח - ¼ כפית
פירות אהובים - ½ כוס (לא חובה)
מתכון לעוגיות שיבולת שועל מתובלות

שיבולת שועל מהווה רכיב נהדר בעוגיות שייתן לכם אנרגיה במהלך היום, כמו שתוכלו להכין בעזרת המתכון הבא. בתוספת של תפוחים ותבלינים נפלאים, יהיה קשה לכם לעמוד בפני העוגיות הרכות הללו שתרצו לקחת עמכם לכל מקום. 

מתכון לעוגיות שיבולת שועל מתובלות מקור תמונה: ehow.com
רכיבים לעוגיות המתובלות:
שיבולת שועל - 2 כוסות (מהירת הכנה)
חמאה - 100 גר' (מומסת)
שמן צמחי - ½ כוס
סוכר חום - ½1 כוסות
ביצה - 1
רוויון - ½ כוס
קמח - ¾1 כוסות
קינמון - 1 כפית
אגוז מוסקט - ¼ כפית
תבלין ציפורן - ¼ כפית
תפוחים - 1 כוס (קלופים וחתוכים דק)
 
מתכון למאפינס בטטה-שיבולת שועל

אם אין לכם די זמן להכין ארוחת צהריים או ערב בריאה בכל יום מחדש, תוכלו להכין את המאפינס המיוחדים במתכון הבא, להקפיא אותם ולשלוף בכל עת. המתכון עשיר ברכיבים בריאים במיוחד כמו בטטה, זרעי פשתן, קינמון וכמובן גם שיבולת השועל ממנה תיצרו לכם מאפים קטנים עם טעם גדול.

מתכון למאפינס בטטה-שיבולת שועל מקור תמונה: ehow.com
רכיבים למאפינס בטטה-שיבולת שועל:
שיבולת שועל - 2 כוסות (מהירת הכנה)
בטטה - 375 גרם (מגוררת)
קמח - 3 כפות
קינמון - 1 כף
אבקת אפייה - 2 כפיות
ביצה - 1 שלמה + 1 חלבון
חלב שקדים - ½1 כוסות
מתכון לנגיסי שיבולת שועל

בדיוק כמו חטיף פצפוצי אורז, תוכלו להכין לעצמכם נגיסי שיבולת שועל פריכים ונימוחים בו זמנית שניתן לנשנש בכל עת. כדי לשדרג את המתכון הבא, מומלץ להוסיף לתערובת פירות יבשים אהובים ואגוזים כך שיתקבלו חטיפי אנרגיה בריאים שמתאימים בדיוק לטעמכם.

מתכון לנגיסי שיבולת שועל מקור תמונה: ehow.com
רכיבים לנגיסים:
שיבולת שועל - 2 כוסות (מהירת הכנה)
סוכר חום בהיר - ¼ כוס (דמררה)
אבקת אפייה - 1 כפית
ביצים - 3 (גדולות, טרופות קלות)
חלב - 2 כוסות (2% או 3% שומן)
תמצית וניל - 1 כפית
מלח - ½ כפית
מתכון לעוגיית שוקולד צ'יפס-שיבולת שועל

אלו מכם שרגישים לגלוטן יתאהבו במתכון הטעים של העוגייה הגדולה הזו, שלא נופלת בטעמה מהגרסה שמכילה קמח. בנוסף, במקום לקרוץ עשרות עוגיות, תוכלו לחסוך לעצמכם זמן ולהכין עוגייה גדולה אותה תחתכו בכל גודל שתרצו ותיהנו מקינוח מתוק, שוקולדי ובריא.

מתכון לעוגיית שוקולד צ'יפס-שיבולת שועל מקור תמונה: ehow.com
רכיבים לעוגיה:
חמאה - 50 גר' (מרוככת)
חלב צמחי - 1 כף
קמח פשתן - 1 כפית
סוכר חום - 6 כפות
תמצית וניל - ½ כפית
מלח - ¼ כפית
אבקת אפייה - ¼ כפית

 

הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: