maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

6 מתכונים פשוטים וטעימים לחטיפים דלי סוכר

  לאחר שנערכו כמה וכמה מחקרים בנושא, סוכר תויג בשנים האחרונות בתור מפגע לבריאות שהפרזה בצריכתו מובילה למחלות כרוניות כמו סוכרת, דלקות למיניהן וגם לעלייה במשקל. לכן אנשים רבים בחרו לבצע שינויים בתזונה שלהם כדי לקצץ את כמויות הסוכר שהם אוכלים, אך לאור העובדה שהרכיב הזה מתחבא במאכלים רבים, לרבות חטיפים תעשיתיים שמרביתנו אוהבים, קשה להימנע ממנו. אם גם אתם נמנעים מסוכר בגלל שיקולי בריאות או כי אתם מעוניינים לרדת במשקל, המתכונים הבאים הם בדיוק עבורכם. 6 המתכונים הפשוטים שלפניכם לחטיפים מלוחים ומתוקים הם לא רק דלי סוכר, אלא גם טעימים להפליא ויעזרו לכם להשביע את החשק לחטיפים תעשיתיים שעלולים להזיק לכם ולגרום לכם לעלייה במשקל. שיהיה בתיאבון!
מתכון לחטיף גרגירי חומוס מתובלים

חומוס מהווה את אחד הרכיבים האהובים ביותר במגוון מאכלים, אך הוא יכול להיות כוכב בפניי עצמו במתכוני לחטיפים טעימים ודלי סוכר. את המתכון הבא תוכלו להכין תוך דקות ספורות וליהנות מחטיף נימוח עם ניחוחות משכרים של תבלינים שיגרמו לכם לזרוק את שקיות הצ'יפס התעשייתי מחוץ לחלון.

מתכון לחטיף גרגירי חומוס מתובלים מקור תמונה: taste.com.au
רכיבים לחטיף גרגירי חומוס:
גרגירי חומוס - ½ כוס (מקופסת שימורים או קפואים, מוכנים לשימוש)
שמן זית - ½1 כפות
אבקת קארי - ½ כפית
כמון - ¼ כפית
פפריקה מתוקה - ¼ כפית
אבקת שום - ¼ כפית
מלח - ¼ כפית
 
מתכון לחטיף דוריטוס צ'ילי ביתי

כולנו מכירים את חטיף הדוריטוס מלא הטעם שנמכר בכל חנות, וגם יודעים שיש לו ערך קלורי לא נמוך, במיוחד בכל הנוגע לכמות הפחמימות שבו. אם אתם לא רוצים לוותר על החטיף האהוב אך בו זמנית לא מעוניינים לשלם את המחיר הקלורי הכרוך באכילתו, המתכון הבא הוא בדיוק עבורכם! עם כמה רכיבים בריאים במיוחד ומלאי טעם, תוכלו להכין דוריטוס ביתי מלוח ופיקנטי שניתן ליהנות ממנו כחטיף בפניי עצמו או כנשנוש לצד מטבלים, סלטים, מרקים ועוד. 

מתכון לחטיף דוריטוס צ'ילי ביתי מקור תמונה: http://ditchthewheat.com
רכיבים לדוריטוס:
קמח שקדים - ¾ כוס
זרעי פשתן - ¼ כוס
קמח קוקוס - ¼ כוס
חמאה - 50 גרם
ביצה - 1
תבלין צ'ילי - ½1 כפיות (ניתן להפחית את הכמות בשביל חריפות מעודנת יותר)
אבקת בצל - 1 כפית
כמון - ½ כפית
פפריקה - ½ כפית
מלח - ½ כפית
מתכון לחטיפי פיצה-קישוא

אם אתם מחובבי הפיצה, אך נמנעים ממנה בגלל הבצק שמכיל פחמימות סוכרתיות רבות, המתכון הבא הוא עבורכם. בעזרת מספר רכיבים פשוטים תוכלו להכין חטיפי פיצה מיוחדים עם בצק מפתיע במיוחד שהוא לא רק טעים, אלא יעזור לכם להקטין את היקף המותניים שלכם. 

מתכון לחטיפי פיצה-קישוא מקור תמונה: http://iheartvegetables.com
רכיבים לנגיסי קישואים-פיצה:
קישוא - 1 (בינוני, שטוף וחתוך לפרוסות בעובי ½ ס"מ)
רוטב פיצה - ¼ כוס
מוצרלה - 1 כוס (מגוררת)
ספריי שמן - לריסוס
 
מתכון לחטיף פופקורן עם עירית ופרמז'ן

פופקורן הוא אחד החטיפים הטעימים והבריאים ביותר שניתן לאכול, ותכולת הסוכר הנמוכה במתכון המיוחד שלפניכם היא רק בונוס לחטיף הטעים שתכינו. התוספת של עירית וגבינת פרמז'ן משדרגת בצורה נפלאה את החטיף האהוב ותאפשר לכם ליהנות ממטעם מיוחד בלי לשלוח את היד לגרסאות תעשייתיות ופחות בריאות שלו. 

מתכון לחטיף פופקורן עם עירית ופרמז'ן מקור תמונה: gastronomblog.com
רכיבים לפופקורן עם עירית ופרמז'ן:
גרגירי תירס לפופקורן - 4 כפות (מוכנים)
עירית - 2 כפות (קצוצה)
גבינת פרמז'ן - 2 כפות (מגוררת)
שמן זית - 4 כפיות
מים - 4 כפיות
אבקת שום - ½ כפית
מלח - ¼ כפית
מתכון לחטיף גרנולה

חטיפי בריאות ואנרגיה רבים שנמכרים בחנויות מכילים כמויות גבוהות של סוכר שגורמים לעלייה במשקל, ושאנשים רבים לא מודעים להן. כדי שתוכלו לדעת בדיוק מה נכנס לחטיף שאתם אוהבים, מומלץ לכם לנסות את המתכון המיוחד והעשיר הבא למלבנים מגרנולה שהם דלי סוכר מחד ומלאי טעם מנגד. 

מתכון לחטיף גרנולה מקור תמונה: iheartnaptime.net
רכיבים לחטיפי גרנולה:
בוטנים - ½ כוס (קצוצים גס)
דובדבנים יבשים - ½ כוס (חמוצים, ללא תוספת סוכר)
חמאה - 3 כפות (ללא מלח, מרוככת)
סוכר חום - 3 כפות
דבש - 3 כפות
שבבי שוקולד מריר - ½ כוס (לפחות 60% מוצקי קקאו)
מתכון לנגיסי קוקוס-לימון

קוקוס מהווה רכיב אהוב במגוון מתכונים שמרביתם מכילים לא מעט סוכר וקלוריות. אם אתם רוצים לשלב את הרכיב האהוב בלי לאכול אותו בגרסתו עתירת הסוכר, נסו את המתכון הבא לנגיסי קוקוס-לימון שתוכלו לקחת אתכם לכל מקום ולנשנש בלי בעיה ובלי רגשות אשמה. 

מתכון לנגיסי קוקוס-לימון מקור תמונה: furtherfood.com
רכיבים לנגיסי קוקוס-לימון:
אגוזי קשיו - ½ כוס (מושרים במים במשך 20 דקות)
שקדים - ½ כוס (מושרים במים במשך 20 דקות)
שבבי קוקוס - ½ כוס (לא ממותקים, ועוד בשביל ציפוי)
תמרים יבשים - 10 (מושרים במים במשך 20 דקות)
מיץ לימון - מ-1 לימון
גרידת לימון - מ-1 לימון
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: