print header

טיפים לתזונה בריאה ונכונה לבני גיל הזהב

  תזונה משחקת תפקיד מפתח בשמירה על בריאותנו לאורך כל החיים, אך במידה רבה יותר ככל שאנחנו מזדקנים. כשעוברים את גיל 50 הגוף מתחיל לתפקד אחרת – לצערנו פחות טוב מפעם – ועלינו להיות מודעים לחוסרים שעלולים להיות לו ולדרכים המומלצות למלא אותם. אז כמה קלוריות צריך אדם שעבר את גיל 50 ועל אילו ויטמינים ומינרלים יש לשים את הדגש? את הכל תגלו כבר עכשיו.
 
לחצו על התמונות על מנת לצפות בהן בגודל מלא
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.