maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

אוסף מתיחות מומלצות לחלקי הגוף השונים

 אם אתם סובלים מכאבים אחרי מאמץ גופני או יום ארוך של עבודה, סביר מאוד להניח שהסיבה לכך קשורה באופן ישיר לכמות המתיחות שאתם מבצעים. ביצוע תרגילי מתיחה והרפיה לשרירים השונים בגוף הוא אחד מהדברים הטובים והיעילים ביותר שאתם יכולים לעשות כדי להקל ואף למנוע את הכאב, לשפר את גמישותכם ואף לעזור לעצמכם להראות צעירים יותר! אז איך עושים את זה? אספנו עבורכם מגוון תרגילים לטיפול בבעיות נפוצות והתמקדות בחלקי הגוף השונים כדי שתוכלו למצוא את המתיחות שמתאימות לכם ולצורך שלכם. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הכתבה הרצויה, ללמוד כיצד לבצע את המתיחות השונות שמתוארות בה ולהתחיל להתאמן!
 
כאבי מפרקים הם מהבעיות המוכרות ביותר בגיל המבוגר והם גורמים לנו להרגיש כאילו שכל הגוף שלנו סובל וחורק כמו ציר חלוד. למרבה המזל ניתן "לשמן את הצירים" שלנו בעזרת תרגילים ומתיחות שמפעילים את שרירי הגוף ושומרים על הגמישות שלנו.
 
כאבי רגליים הם בעיה מוכרת לכל מי שמבלה זמן רב בישיבה בבית או בעבודה, וגם אם אתם לא יושבים במשך כל היום עדיין ייתכן שאתם סובלים משרירים תפוסים באזור הירכיים. אלו שרירים שחשוב מאוד לשמור עליהם, שכן בזכותם אנו נמנעים מכאבים בפלג הגוף העליון ושומרים על היכולת שלנו לנוע באופן חופשי.
 
שריר תפוס הוא אזור בגוף שבו יש הצטברות של חומצה לקטית, שגורמת לאי קבלה של דם וחמצן ברקמות השריר. שרירים תפוסים ונוקשים יכולים להיגרם כתוצאה ממספר סיבות, אך הפתרון במרבית המקרים הוא זהה: מתיחות פשוטות שמשפרות את הנוחות וחופש התנועה של השרירים.
 
מתיחות יעילות לא רק כדי למנוע כאבים ולשחרר שרירים תפוסים, אלא גם כדי לעצב ולחטב אזורים בגוף שנפגעים כתוצאה מחוסר פעילות או ממעבר הזמן הטבעי. אחד מהאזורים האלו הוא הצוואר, שמורכב מ-2 שרירים מרכזיים שמתיחתם יכולה להדק את העור ולתת לכם מראה צעיר ובריא יותר.
 
בשביל לבצע את המתיחות הבאות לא צריך ללכת לחדר הכושר, לקנות ציוד מיוחד או אפילו לצאת מהמשרד, מפני שתוכלו לבצע אותן במקום העבודה שלכם, בזמנים בהם הן הכי נחוצות. התרגילים הללו אינם מסובכים, ניתן לבצעם בכל מקום ולא צריך שום ניסיון קודם לשם כך. אז קדימה, תתחילו לעבוד!
 
בהמשך למתיחות עבור הסנטר ועור הצוואר, בכתבה הבאה תמצאו 7 מתיחות פנים שנלחמות ביעילות בקמטי עור הפנים, ויעילותן אף הוכחה במחקר שפורסם בכתב העת "חקר הטיפול הדרמטולוגי". לא מאמינים שזה עובד? נסו ותגלו בעצמכם!
 
כאבי גב הם ככל הנראה בין התופעות הנפוצות והמציקות ביותר שנגרמות בשל יציבה לקויה ומחסור בפעילות גופנית. אם גם אתם סובלים מהם, האימון הבא יעזור לכם לטפל בבעיה הזו על ידי השקעה של 15 דקות בלבד ביום, שיעשו רק טוב לעמוד השדרה שלכם. 
 
גמישות ושרירים פעילים הם שני דברים שתורמים רבות לתפקוד שלנו בחדר המיטות, ואם אתם רוצים לשמור על תקינותם ולשפר את חיי המין שלכם, כדאי שתכירו את 7 המתיחות הבאות. בצעו את התרגילים האלו 3 פעמים בשבוע ותחוו שיפור ניכר, שאתם ובני או בנות זוגכם תרוויחו ממנו רבות.
 
הרגליים הן הבסיס של הגוף שלנו, וכשהן מתחילות לכאוב הדבר מקשה עלינו לבצע את הפעולות היומיומיות הפשוטות ביותר שאנו רגילים לעשות ללא מאמץ. כדי להימנע מכך ולטפל בכאבים ושרירים תפוסים בכפות הרגליים, כדאי שתכירו ותתחילו לבצע את 6 תרגילי המתיחה הבאים.
רבים מהאנשים שסובלים מכאבי גב מספרים שמקור הכאב הממוקד שלהם הוא הגב התחתון, ולמעשה מדובר באחת מהבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בישראל. הכאבים האלו מתפתחים בדרך כלל עם הגיל, אך כמו תסמיני זקנה אחרים גם בהם ניתן להילחם ואף למנוע אותם לחלוטין.
 
כפי שכבר נאמר, ביצוע מתיחות באופן קבוע הוא מעשה שחשיבותו עולה ועולה ככל שהשנים עוברת. אנשים מעל גיל 40 נוטים לסבול מכאבי שרירים ואובדן גמישות במספר אזורים מאוד מסוימים, ואוסף המתיחות הבא מתמקד בדיוק בהם! 
 
מזג האוויר הקר בחורף, המזגן שלא מפסיק לעבוד בקיץ ואפילו תנוחות השינה והישיבה שלנו גורמים לכולנו לסבול מכאבי צוואר. כדי להתמודד עם התופעה, בכתבה הבאה תמצאו 6 תרגילי מתיחה שמומלץ לבצע אחרי מקלחת חמה, ולאחר מכן תוכלו לצאת מהבית או ללכת לישון מבלי לסבול מצוואר תפוס.
 
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: