print header

מתיחות פשוטות לשיפור חיי המין

 

סקס הוא תוצר של חיבור בין הגוף לנפש, לכן תנועות מתיחה הן תרגול קל ויעיל לשיפור של חיי המין שלנו. התנועות המובאות כאן, הלקוחות מעולם היוגה יסייעו לכם להוריד מתח, אך גם לשפר את הגמישות בגוף ואת זרימת הדם. מעבר לאספקטים הגופניים, ליוגה יש אלמנט חשוב מאוד של מיקוד והכרה עצמית. המיקוד העצמי בזמן קיום יחסי מין הוא חשוב מאוד, ויכול להשתפר על ידי תרגול. אימון בתנוחות הבאות ישפרו את חיי המין שלכם ושל הפרטנרים שלכם, במטרה להפוך את האקט לנעים ואינטימי יותר.

כאן תוכלו למצוא כמה תרגילי מתיחה שאפשר לעשות לבד או עם הפרטנר שלכם (והן אפילו יכולות לשמש בתור משחק מקדים מעולה). ניתן לבצע אותן בתור אימון כושר, או מתי שבא לכם להיכנס לאווירה.

 
 
תנוחת החתול
 
  • התחילו את התנועה על הידיים והברכיים, כאשר הכתפיים מוצבות בדיוק מעל פרקי כף היד, והירכיים בדיוק מעל הברכיים.
  • שאפו אוויר, וקשתו את הגב פנימה, כאשר אתם מרימים את החזה מעלה והרחק מן הבטן, ומשכו את עצם הזנב לכיוון התקרה.
  • פתחו את כפות הרגליים, כך שהחלק העליון שכוב על הריצפה. הוציאו אוויר והקשיתו את את הגב החוצה, כך שהגב התחתון עולה למעלה.
  • חזרו על הפעולה 6 פעמים והגדילו את טווח התנועה בכל פעם.
 
מתיחות לשיפור מין
 
איך זה עוזר:
 
ההקשתה של הגב, פנימה והחוצה, והשליטה בעצם הזנב, מחזקים את שריר רצפת האגן. שריר זה מתכווץ בזמן אורגזמה ואימון שלו משפר את ההרגשה.
 
 
 
 
תנוחת נחש הקוברה
 
  • שכבו על הבטן כשהמצח שלכם מונח על הריצפה. הניחו את כפות הידיים על הריצפה בגובה מרכז הצלעות.
  • יישרו את הרגליים, הצמידו אותן ומתחו אותם לאחור. לחצו את כפות הרגליים מטה.
  • דחפו את הידיים למטה בצורה שווה, ושמרו על מרפקים צמודים לגוף.
  • השתמשו בשרירי הגב (ולא בכח הידיים), והרימו את החזה מהריצפה. הורידו את הכתפיים למטה ואחורה. תמכו בגופכם בעזרת הזרועות, אך שרירי הגב והרגליים צריכים להיות אלה שמבצעים את כיפוף הגב. החזיקו כך למשך 10-20 שניות, נשמו לאורך כל התרגיל, ולאחר מכן שחררו את גופכם לאט חזרה אל הריצפה.
 
מתיחות לשיפור מין
 
איך זה עוזר:
 
תנועה זו נותנת אנרגיה, ויכולה להיות מצוינת לבני זוג שמרגישים מותשים מדי כדי לקיים יחסי מין. על פי תורת היוגה, תנוחה זו 'פותחת את הלב', מתיחת החזה משחררת את צ'אקרת הלב, ובעקיפין גורמת לשיפור האינטימיות הסקסואלית.
 
 
 
 
תנוחת כלב
 
  • עמדו על ארבע (ידיים, ברכיים וכפות רגליים), כאשר פרקי כף היד ממוקמים 15-30 ס"מ אחרי הכתפיים. הרחיקו את הברכיים שיהיו ברוחב אגן, והכינו את אצבעות הרגליים להרמה.
  • דחפו בעזרת כפות הידיים, הרימו את הברכיים מהריצפה. הרימו את עצם הזנב לכיוון התיקרה ודחפו את הירכיים אחורה, כך שהגוף נראה כמו V הפוך.
  • בהתחלה שמרו על ברכיים כפופות ועקבים מעל הריצפה. באיטיות תתחילו ליישר את הברכיים, אך אל תנעלו אותם.
  • באיטיות הזיזו את החזה לכיוון הירכיים עד שהאוזניים שלכם פוגשות את הזרועות העליונות. החזיקו את הראש יציב, והחזיקו חזק בעזרת הידיים והירכיים.
 
מתיחות לשיפור מין
 
איך זה עוזר:
 
תנוחה זו מחממת את הגוף ולכן היא מצוינת לפני קיום יחסים. בנוסף, התנוחה מאפשרת לך להבין טוב יותר את עצמך. התנוחה אינה מאפשרת להסתכל החוצה, כך שהמבט והמחשבה נשארים בפנים. זוהי תנוחה מרגיעה, המסייעת למצוא את השקט הפנימה, שיעזור בהמשך להתמקדות באקט המיני, והגברת תחושת העצמי.
 
 
 
 
תנוחת עץ
 
  • עמדו על הרגליים, כאשר כפות הרגליים ברוחב האגן, עם הזרועות מצידי הגוף. אזנו את משקל הגוף לכיוון הריצפה.
  • כופפו את ברך ימין, והשתמשו ביד ימין כדי להצמיד את כף הרגל לחלק הפנימי של ירך שמאל, בדיוק מעל הברך. אם אתם לא מצליחם מקמו אותה מתחת לברך או על הקרסול. צד הברך הימנית אמורה לפנות קדימה, וכך גם האגן.
  • הביאו קדימה את הידיים אל החזה, בתנוחת תפילה. מקדו את המבט באובייקט קרוב, כדי לשמור על איזון. הישארו בתנוחה זו למשך דקה שלמה. לאחר מכן הורידו את הזרועות באיטיות, וחזרו לתנוחת עמידה. חזרו על התנועה עם הרגל השנייה.
  • בצעו שוב את התנוחה עם רגל ימין, אך הפעם הרימו את הידיים אל מעל הראש, כאשר הידיים ברוחב כתפיים וכפות ידיים פונות אחת אל השנייה. ואחר כך גם עם הרגל השנייה.
 
מתיחות לשיפור מין
 
איך זה עוזר:
 
גם תנוחה זו מסייעת במיקוד. איזון הגוף, משפר את היכולת שלנו להתמקד כל פעם במשהו אחד. ביחסי מין נרצה להיות ממוקדים בפרטנר שלנו, וחיזוק האיזון יסייע לנו בכך.
 
 
 
 
ישיבת קשר
  • שבו על הריצפה, והביאו את כפות הרגליים זו אל זו. הניחו את הידיים על הקרסולים.
  • תנו לברכיים לצנוח לכיוון הריצפה, והתכופפו קדימה לכיוון הירכיים, כמה שיותר רחוק. החזיקו כך למשך 10 עד 15 נשימות.
 
מתיחות לשיפור מין
 
איך זה עוזר:
תנועה זו מחממת את אזור המפשעה, ומסייעת לירכיים להשתחרר ולהיפתח לטווח גדול יותר של תנועה. מבחינה פיזית, הגוף שלכם יהיה מוכן יותר לקיום יחסי מין, במידה ותקפידו לעשות אותה בקביעות, ותגדילו את הגמישות באזורים הללו.
 
 
 
 
תנוחת קרש
 
  • הרימו את עצמכם כמו בשכיבת סמיכה, כשפרקי כפות הידיים בגובה אחד עם הכתפיים. פשטו את האצבעות ולחצו את כף היד לכיוון הריצפה. הימנעו מקריסת החזה פנימה, על ידי חיזוק השרירים שמתחת לבתי השחי.
  • קחו את כפות הרגליים אחורה וכופפו את אצבעות הרגליים, כך שהירכיים יתרוממו כשאתם מיישרים את הרגליים.
  • העקבים, הקרסוליים, הישבן, עמוד השידרה, הכתפיים, הצוואר והראש, כולם אמורים להיות בקו אחד ישר וארוך. אם ניתן, בדקו במראה או בעזרת הפרטנר שהגוף שלכם ישר.
  • החזיקו כך למשך 30 שניות, ולאחר מכן נוחו. חזרו על התנועה 3 פעמים. עם הזמן נסו לעלות ל-5 פעמים, ולאחר מכן נסו להחזיק דקה שלמה.
 
מתיחות לשיפור מין
 
איך זה עובד
 
תנועה זו עובדת על הרבה מאוד שרירים, אבל בעיקר על שרירי הבטן. עם שרירי בטן חזקים, הביצועים שלכם במיטה יהיו הרבה יותר טובים, בעיקר בתנועתיות ובמשך הזמן והכוח שיהיו לכם. מעבר לכך, חוץ מזה שתרגישו טוב יותר, גם שרירי הגוף שלכם יראו נהדר.
 
 
 
 
תנוחת גשר
 
  • שכבו על הגב עם ברכיים מכופפות ברוחב האגן. הרחיקו את הרגליים 15 ס"מ מהישבן.
  • דחפו את הירכיים למעלה.
  • הניחו את הידיים על הריצפה. הן יכולות להיות שטוחות מצידי גופכם, או למתיחה טובה יותר- קרבו את השכמות אחת לשנייה, ושלבו ידיים מתחת לגב.
  • החזיקו כך 60 שניות, והקפידו לנשום בזמן זה.
 
מתיחות לשיפור מין
 
איך זה עוזר
 
תנוחה פשוטה זו מותחת מאוד את האגן, כך שהאזור הדינמי בקיום יחסי מין משתפר בחוזק ובתנועתיות. בנוסף, תנוחה זו משחררת ומוציאה מתחים מהגוף וגם מהנפש, לכן היא מעולה לביצוע בתור הכנה לאקט עצמו.
 
 
 
 
עמידת כתפיים
 
  • שכבו על הגב עם הרגליים על הריצפה ברוחב אגן. זרועות לצד הגוף וכפות הידיים פונות למעלה.
  • כופפו את הברכיים לכיוון החזה, וקרבו את הירכיים למעלה, עד שהרגליים מתיישרות לכיוון הראש ואצבעות הרגליים נמצאות מאחורי הראש. תמכו בעזרת הידיים על הגב התחתון, כאשר קצות האצבעות פונות למעלה.
  • הרימו את רגל ימין לכיוון התקרה, כשכפות הרגליים פונות מעלה. הרימו גם את רגל שמאל למעלה, והצמידו את הרגליים אחת לשנייה. החזיקו כך ונשמו 3-5 נשימות.
  • הורידו את הידיים בחזרה לריצפה, כאשר כפות הרגליים פונות מעלה. החזירו את הגב לריצפה, לאט - חוליה אחר חוליה, עד שהירכיים נוגעים שוב בריצפה. כופפו את הברכיים ומקמו את כפות הרגליים על הריצפה.
מתיחות לשיפור מין
 
איך זה עובד
 
תנועה זו מעלה את זרימת הדם לירכיים ולמוח. זרימת הדם תשפר את תנועת הירכיים, בתנועה במהלך האקט, ותמקד את מחשבותיכם על מהלכו. מעבר לכך, נקודת המבט השונה שתנוחה זו נותנת, מאפשר הסתכלות על עצמנו ובחינת גופנו מהצד. זה זמן טוב להשלים עם הגוף שלכם ולהבין לרגע איך הפרטנר שלכם רואה אתכם.
 
 
 
 
תנוחת שינת עולם
 
  • שכבו בצורה נוחה על הגב. הרחיקו את הזרועות מהגוף בזווית של 45 מעלות. כפות הידיים פונות למעלה.
  • הרחיקו את הרגליים כ-60-100 ס"מ אחת מהשנייה.
  • תנו לכפות הרגליים לנוח ולהתגלגל החוצה. כעת דמיינו בראשכם את הגוף שלכם, עברו על כל חלק מלמעלה למטה, ובדקו אם האיברים רפויים ומשוחררים.
  • שכבו כך למשך 5 דקות, ותנו לכל הגוף שלכם להירגע.
 
מתיחות לשיפור מין
 
איך זה עוזר
 
על אף שמבחינה פיזית זו תנועה קלה מאוד, יש שיגידו כי היא הקשה ביותר. כאן אתם מוצאים את עצמכם שקטים ושלווים, ונותנים למחשבות שלכם להתמקד בעצמכם ובגוף שלכם. לא תוכלו לברוח מזה, והדבר היחיד שביכולתכם לעשות הוא להרגיע את הגוף. זה הזמן להכיר במסוגלות שלכם וביכולות שלכם, ויותר מזה במה שאתם רוצים לקבל ולהעביר לפרטנר שלכם. נסו לשתף במחשבות את הפרטנר, במטרה להפוך את יחסי המין לטובים ואמיתיים יותר.
 

 

מקור: אסנת אורן
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: