maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

הטריק המדליק להעשרת פטריות בויטמין D

ויטמין D הוא ויטמין חיוני לגוף האדם. הוא מסייע לספיגת הסידן, ומהווה חלק חשוב במערכת החיסונית. כאשר אנו נחשפים לשמש, הגוף שלנו מייצר ויטמין D, אך ניתן גם לצרוך אותו במאכלים שונים כמו אורז, סויה, מיץ תפוזים וגם פטריות.


satit_srihin

יש טריק בו אנו יכולים להשתמש כדי להגדיל את איכות הפטריות שאנו אוכלים, ולהגדיל את כמות הויטמין D שבהם. כמו האדם, גם הפטריות מייצרות ויטמין D בעקבות חשיפה לשמש. למעשה, מחקר אקדמי גרמני מצא שרמות הויטמין בקרב נסיינים שצרכו תוסף תזונה היו זהות לאלו שצרכו קומץ פטריות מועשרות בויטמין D מדי יום. המדריך הבא ילמד אתכם כיצד להכין פטריות מיובשות בשמש ועשירות בויטמין D, שתוכלו להשתמש בהן מתי שרק תרצו, ובכל מאכל.

1. השתמשו בפטריות טריות כמו פורטובלו, שיטאקי, אויסטר או מיקס פטריות טריות לבחירתכם, ניתן להשתמש בכמות גדולה כיוון שעם תום התהליך יהיה ניתן להשתמש בהן במשך זמן רב.



Dewet

2. ביום שמש חם, הניחו את הפטריות על מגש אלומיניום חד פעמי בפינה שמשית, מהשעה 10 בבוקר ועד השעה 4 אחר הצהריים.

3. לאחר מכן, כסו אותן בקופסת קרטון סגורה כדי לספוג את הלחות, קרטון ביצים הוא שימושי ביותר, עד הבוקר שלמחרת.

4. למחרת בבוקר הניחו אותן שוב בשמש מהשעה 10 עד השעה 4.

Jennifer Murawski

5. הפטריות ימשיכו להוציא לחות, לכן רצוי לנגב אותן במטלית נייר, או להשתמש במייבש חסה.

6. לאחר שהפטריות התייבשו לחלוטין, אחסנו אותן בצנצנת זכוכית אטומה. מומלץ להוסיף כף אורז יבש כדי שיספוג את הלחות.

7. תוכלו להשתמש בפטריות לאורך חודשים רבים מבלי לחשוש.


Chris RubberDragon
 

צרכו קומץ קטן בכל יום כדי ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של הפטרייה. אפשר להוסיף אותן כתוספת קריספית לסלט או להשרות במים במשך שעה כדי להחזיר להן את הנוזלים.


 

הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: