print header

7 כתבות העוסקות בהיבטים שונים של סוכרת

 בשנים האחרונות המודעות בקרב הציבור הרחב לסכנותיה של מחלת הסוכרת רק הולכת ועולה, עד כדי כך שמדי שנה, בתאריך ה-14.11, מקדישים בכל העולם יום שלם על מנת להמשיך להגביר ולהעמיק מודעות זו באוכלוסייה. למי שלא מכיר אותה לעומק, נספר שהסוכרת היא מחלה שנגרמת בעקבות הפרעה בייצור הורמון אינסולין או בפעולתו התקינה בגוף. ישנן שתי צורות עיקריות של המחלה, כשהראשונה היא סוכרת מסוג 1 הידועה גם כ"סוכרת נעורים" ובה הגוף לא מייצר מספיק אינסולין, והשנייה היא סוכרת מסוג 2, שבה הגוף לא מגיב באופן תקין לאינסולין. מחלת הסוכרת היא סיבת המוות הרביעית הנפוצה ביותר בארץ, ונכון לשנת 2010, כ-90% מהלוקים בה בישראל סובלים מסוכרת מסוג 2. כדי לעזור לכם ולסובבים אתכם להתמודד עם המחלה על שני סוגיה ולהימנע ממנה, אספנו עבורכם 7 כתבות העוסקות בסוכרת מהיבטים שונים וכוללות מידע אודותיה, ומדריכי תזונה נכונה ואימוני ספורט שמתאימים לסובלים ממנה.
 

1. האם שתיית תה ירוק יכולה למנוע את מחלת הסוכרת?

נוהגים לשתות תה ירוק? אם אינכם עושים זאת עדיין, הכתבה הזו תספק לכם סיבה להוסיף אותו לסדר היום. לפי מחקרים שונים, המשקה יכול להוריד את הסיכוי להתפתחות המחלה ולסייע לחוליה. כדי להבין כיצד הוא עושה זאת, אתם מוזמנים להיכנס לכתבה, שגם תסביר לכם מדוע הוא עדיף על שאר סוגי התה, ולצד אילו מאכלים כדאי לשתות אותו. 
 

2. תרגילי ספורט שיכולים לעזור לחולי סוכרת

דרך יעילה שעוזרת להוריד את רמות הסוכר בדם ולשפר את אופן פירוק הסוכר בגוף, היא עריכת אימוני כושר קבועים. בדיוק לשם כך אספנו עבורכם 6 תרגילי כוח נהדרים שלא מצריכים מכם שימוש במשקולות, ושיגזלו מכם רק 15 דקות. ביצועם יסייע לכם להפחית תסמינים של סוכרת, מחלות לב והשמנת יתר. אז קדימה, עלו על בגדי הספורט שלכם והתחילו להתאמן! 
 

3. 13 דרכים להפחתת רמות הסוכר בדם

משנה לשנה עולה מספר חולי הסוכרת והאנשים העלולים ללקות בה – וגם הדרכים להתמודד עימה באופן יעיל. בכתבה המרתקת הבאה תכירו סימנים שקטים לזיהוי המחלה, ו-13 דרכים להפחית את הסיכוי להיווצרותה, הכוללות טיפים נהדרים לאימוני כושר וצריכה נכונה של מזון ושתייה בכלל ופחמימות בפרט.
 

4. 15 עשבי תיבול ותבלינים שמסייעים למלחמה בסוכרת

אוהבים לתבל את המאכלים שלכם? בכתבה הבאה תמצאו רשימה של 15 עשבים ותבלינים שמסייעים להילחם במחלת הסוכרת, ומומלצים במיוחד לאלו הרוצים להימנע ממנה. בין השמות שמופיעים כאן תמצאו את הקינמון, הרוזמרין, הכורכום ועוד שלל תבלינים שכדאי שיהיו לכם במטבח. היכנסו אליה ולמדו אודותיהם ועל האופן שבו הם עוזרים לגופכם להתמודד עם הסוכרת. 

5. 6 תנוחות יוגה שיכולות לעזור לחולי סוכרת

מחלת הסוכרת יכולה להתפתח בעקבות גורמים גנטיים, וגם כתוצאה מאורח חיים שמשלב תזונה לקויה והזנחת כושר גופני. בשל כך, מומחים רבים ממליצים לסובלים מהמחלה לעשות ספורט בזמנם החופשי, אך לא לכולם יש את הפנאי והכוח לבצע זאת. אם אתם בכל זאת מעוניינים לשמור על כושר, היכנסו לכתבה הבאה ונסו את 6 תרגילי היוגה הנהדרים שיעזרו לכם להילחם במצבים המובילים לסוכרת.
 

6. גורמים מפתיעים שמגבירים את הסיכון להיווצרות סוכרת

כפי שכתבנו בסעיפים קודמים, סוכרת יכולה לנבוע מגורמים גנטיים, אורח חיים לקוי וחוסר בפעילות גופנית. מחקרים שונים העלו סיבות נוספות שיכולות להפתיע אתכם, כמו שימוש במי פה פעמיים ביום ומחסור בוויטמין D. היכנסו לסרטון הקצרצר שבכתבה הבאה, וגלו גורמים נוספים המובילים למחלה וכיצד אפשר להימנע מנזקיהם. 
 

7. האם סוכר באמת מגביר את הסיכון לסוכרת?

הכתבה הבאה תספק לכם מדריך מקיף ומסכם על המחלה, בו תגלו מה קורה לגוף כשצורכים סוכר, האם צריכת הסוכר באמת מעלה את הסיכון לחלות בסוכרת ומה ההבדל בין סוכר מעובד לזה שמגיע מפירות. הכתבה מתייחסת גם להשפעתם של ממתיקים מלאכותיים, ותספק לכם מידע על גורמים שעלולים להגביר את הסיכון להתפתחות סוכרת בגופכם, לצד כללים לתזונה המונעת את היווצרות המחלה. 
 
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו