maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

7 נקודות לחיצה לשיפור הראייה

  טיפול בדיקור ובהפעלת לחץ על נקודות לחיצה יכול לעזור לרפא מחלות ומכאובים רבים, ואפילו הרפואה המערבית אימצה לעצמה את שיטת הטיפול הזו. הקסם של השיטה נמצא בפשטות שלה, שכן היא מסייעת לגוף להתגבר בעצמו על מצבים בריאותיים שונים. גם את בריאות העיניים ואיכות הראייה ניתן לשפר בעזרת הכרת נקודות הלחיצה המשפיעות עליהן, שכן לרוב, לחץ שמופעל על העין נגרם בעקבות לחץ שקיים בשרירי הצוואר, אשר משפיעים על זרימת הדם אל עבר העיניים. בין שאתם סובלים מאיכות ראייה ירודה ובין שאתם חווים אלרגיות שגורמות לכם לדמוע ללא הפסקה, 7 נקודות הלחיצה האלה יעזרו לכם לשפר את איכות הראייה שלכם ולמנוע בעיות נוספות שקשורות לעיניים.
 

1. סביב ארובת העין

נקודת לחיצה סביב ארובת העין
כדי להרגיע את שרירי העין, להפחית את קשיחות הצוואר, הגב והכתפיים ולהיפטר מכאבי ראש, מומלץ שתעסו את ארובת העיניים שלכם. הניחו את האצבע המורה ואצבע האמה על הגבות, והניעו אותן בתנועות סיבוביות על בליטות העצמות של ארובות העיניים. עשו זאת למשך 5 דקות מדי יום.

2. העין השלישית

נקודת לחיצה העין השלישית
עיסוי הנקודה הזו יעזור להפחית לחץ שמופעל על העיניים, ועל הדרך גם ימנע כאבי ראש וגודש באף. הנקודה מרגיעה באופן מוחלט את מערכת העצבים ואף עוזרת להתמודד בקלות רבה יותר עם לחץ נפשי. הניחו את אצבע האמה שלכם מעל גשר האף ובין הגבות, ולחצו עליה למשך 7-8 דקות או עסו אותה בתנועות עדינות. בזמן העיסוי הסתכלו ישר מולכם, עם עיניים פתוחות או סגורות.
 

3. גשר האף

נקודת לחיצה גשר האף
עיסוי הנקודה הזו עוזר להפחית עייפות שמעיקה על העיניים, וכן אדמומיות ולחץ שקיימים בהן. את הנקודה תמצאו מתחת לגבות משני צדי החלק העליון של גשר האף. הניחו את האגודל על צדי גשר האף והפעילו לחץ קל. עשו זאת פעם ביום למשך 5 דקות.

4. נחיריים

נקודת לחיצה נחיריים
עיסוי הנקודה הזו עוזר להפוך את הראייה לצלולה יותר, ועל הדרך גם לרפא כאבי ראש ולמנוע בעיות בסינוסים. הניחו את האצבע המורה על צדי הנחיריים ועסו בעדינות. ודאו שהאצבעות שלכם נמצאות על קצות הנחיריים, ולחצו על שתי הנקודות בו זמנית. עשו זאת פעם ביום למשך 5 דקות.

5. קצה העין הפנימי

נקודת לחיצה קצה העין הפנימי
הנקודה הזו נמצאת בין נקודת גשר האף לבין נקודת הנחיריים, והיא תעזור להרגיע ולהרפות את שרירי העיניים. לחצו בעזרת האצבע המורה על הצד הפנימי של העין שלכם, ממש על גשר האף. אם אתם רוצים להפעיל יותר לחץ, נסו להשתמש באגודלים, אך היזהרו שלא לגעת בעין עצמה או ללחוץ עליה. עשו זאת למשך 3-5 דקות מדי יום.

6. קצות האגודלים

נקודת לחיצה קצות האגודלים
על פי הרפואה הסינית, קצות האגודלים קשורים באופן ישיר לשרירי הצוואר, אשר מסייעים להזנת העיניים בעזרת זרימת הדם שמגיעה אליהן דרכם. מומלץ שתשבו על כיסא בתנוחה נינוחה, ופשוט עסו את קצה אגודל ימין בעזרת יד שמאל וההפך. עשו זאת למשך 3-5 דקות עבור כל אצבע מדי יום, ומהר מאוד תזכו בשיפור באיכות הראייה.

7. קצות הבהונות

נקודת לחיצה קצות הבהונות
גם הבוהן קשורה לשרירי הצוואר ולעיניים, ועיסויה יכול לעזור למנוע בעיות רבות שקשורות לראייה, כמו למשל דמעות שמקורן באלרגיה. בדיוק כמו בסעיף הקודם, לשם עיסוי נקודה זו מומלץ שתשבו על כיסא בתנוחה נינוחה. תפסו את אחת הרגליים ולחצו בעדינות על הבוהן למשך 3-5 דקות מדי יום. עשו זאת בשתי הרגליים ולאחר מכן תוכלו גם לנסות ללכת מעט על קצות האצבעות – זה יעזור לשפר את זרימת הדם לא רק בצוואר, אלא בכל רחבי הגוף.
 
קל מאוד לעסות נקודות לחיצה, ולכן מומלץ שתנסו את הפיתרון הזה אם אתם סובלים מבעיות בראייה ובעיניים באופן כללי. אם אתם מרכיבים משקפיים, מומלץ שתסירו אותן מדי פעם במהלך היום כדי לתת לעיניים שלכם מנוחה. נסו גם לסובב את העיניים בזמן הזה כדי לשמור על כושר התנועה שלהן. בנוסף, הימנעו מצפייה במסכי מחשב או טלוויזיה למשך שעות ארוכות, ויחד עם נקודות הלחיצה האלה ובהתאם לאיכות הראייה שלכם, יתכן שלא תצטרכו אפילו להשתמש במשקפיים באותה תדירות כמו עד לפני תחילת הטיפול.

 

הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: