maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

10 תרגילי יוגה פשוטים לשמירה על בריאות שרירי המותניים

רבים מאיתנו אינם מקדישים להם מחשבה, אולם שרירי המותניים שלנו אחראיים על מגוון פעילויות שאנו מבצעים מדי יום. השרירים באזור המותן מספקים לנו יציבות ואיזון ומסייעים לטווח תנועה תקין, כך שהזנחתם יכולה להזיק לבריאותנו ולהביא לכאבים בגב התחתון, קשיים במעבר בין ישיבה לעמידה ועוד. אחת מהדרכים הטובות ביותר לדאוג לשרירים האלה היא להקפיד על מתיחתם מספר פעמים בשבוע לפחות, ותרגילי היוגה מאפשרים לבצע את המתיחות האלה בצורה הטובה ביותר. 10 התרגילים הפשוטים הבאים יכולים לעזור גם לכם לצמצם במידה ניכרת כל נזק לשרירי המותניים, ולאפשר לכם שמירה על בריאות תקינה למשך שנים.

 

לחצו על התמונה על מנת לצפות בה בגודל מלא.

זמני
מקור: הדס ש.
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: