print header

עושים חשבון לחשבון

מדי יום אנחנו מקבלים לתיבות הדואר בבתים או לתיבות הדואר האלקטרוני חשבונות שונים לתשלום לחברות הנותנות לנו שירותים שונים.

מסקר של המועצה לצרכנות עולה כי צרכני ישראל משלמים כמיליארד שקלים בשנה על טעויות בחשבונות השוטפים.

בדיקת החשבון החודשי של כל חברה הנותנת לנו שירותים, מאפשרת לנו לבחון לעומק את השירות שניתן לנו, ואת ההתאמה שלו למאפייני השימוש שלנו, ונותנת את ההזדמנות לגלות טעויות בו.
בדרך זו ניתן לחסוך כסף רב, וזו היא תשתית חשובה להתנהלות צרכנית נבונה.

המועצה לצרכנות משיקה בימים אלו את המדריך לקריאת חשבונות. המדריך מרכז חשבונות שונים שמגיעים אלינו מדי חודש- חשבונות סלולאר וכבלים, חשמל, מים, ארנונה ועוד.
היכנסו לאתר המועצה לצרכנות ל"מדריך עושים חשבון לחשבון" ולמדו כיצד להימנע מטעויות ולחסוך כסף.

אל תשמרו את המידע לעצמכם בלבד,
שתפו גם את בני המשפחה ומכרים אחרים

 

לכניסה אל המדריך לקריאה נכונה של חשבונות - לחצו כאן!

הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.