print header

איך לאכול בקלות מכל צבעי הקשת

  כבר מזמן ידוע שעלינו לאכול מדי יום "נציגים" מכל חמשת הצבעים שיכולים להופיע לנו על הצלחת: אדום, צהוב/כתום, ירוק, כחול/סגול ולבן. ובכל זאת, רובנו מתעלמים מחלק מהירקות והפירות שאנחנו נתקלים בהם אצל הירקן, וממשיכים לצרוך רק את אלו שמועדפים עלינו בסלט או כנשנוש – אם בכלל. מנהג שכזה לא מועיל לבריאותכם, ואם אתם מעוניינים לוודא שגופכם מקבל את כל החומרים שהוא זקוק להם, כדאי שתתחילו לצרוך לפחות כוס אחת של מזון בכל צבע מדי יום. איך עושים את זה בקלות? המדריך הבא יהווה עבורכם רשימה שתעזור לכם לדעת מה בדיוק אתם צריכים לעדכן ברשימת הקניות שלכם.
 
לחצו על התמונות על מנת לצפות בהן בגודל מלא
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו