maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

השיטה הצבאית שתעזור לכם להירדם במהירות

 הפרעות שינה, נדודי שינה ועוד הם רק חלק מהדברים שאנו מתמודדים איתן מדי יום, או יותר נכון מדי לילה – בעיות שכיחות מאוד שאנשים רבים חווים כיום עקב לחץ, אורח חיים לא בריא או קשיים רגשיים. בזמן שלנו יש את הבעיות הללו, החיילים שלנו הנלחמים במאבקים לטובתנו בשדות קרב אמיתיים סובלים מזה כפליים. החיילים הנמצאים תחת עומס פיזי ורגשי גדול מאוד צריכים לדעת לקבל החלטות נכונות ברגע האמת, ובזמן שהרבה טוענים כי "שינה זה לחלשים", אנו מגלים כי ההפך הוא הנכון. בדיוק לשם כך המציאו בצבא האמריקאי את הטכניקה להירדמות מהירה שתשרה רוגע על הגוף, ואם זה טוב לחיילים אז זה ודאי טוב גם לנו. בואו וגלו את השיטה הפשוטה ליישום שתעזור לכם להירדם מהר מהרגיל.
 
שיטה צבאית להירדמות מהירה: אישה שוכבת על ספה ושמיכה מכסה את כולה
רובנו חווים מדי פעם קשיים בהירדמות שמשפיעים על איכות השינה שלנו, וכתוצאה מכך אנחנו קמים עייפים ומתקשים לתפקד לאורך היום. בעיות אקראיות שכאלה לעיתים רבות חולפות מעצמן, אך כשהן הופכות לאירוע שגרתי זה עלול להעיד על נדודי שינה שחשוב לטפל בהם. נדודי שינה הם בעיה עולמית המשפיעה על שליש מהגברים והנשים בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, ועל כמחצית מהאנשים מעל גיל 65. בנוסף, חשוב להכיר בעובדה כי מחסור חמור בשינה נקשר לבעיות קשות אחרות כמו סוכרת, מחלות לב, שבץ והשפעה שלילית מכרעת על תפקוד המוח. למרות שישנם פתרונות טבעיים שיעזרו לכם להיפטר מנדודי השינה, אנחנו מציעים שתכירו את הסוד לרוגע ושינה מהירים.
שיטה צבאית להירדמות מהירה: גבר שוכב על דשא
הסוד לרוגע ושינה מהירים תואר לראשונה בספר משנת 1981 "להירגע ולנצח: ביצועי אליפות" (Relax and Win: Championship Performance), שנכתב על ידי מאמן הריצה האמריקאי הטוב ביותר בעולם, לויד ווינטר. עם זאת, רק כיום התיאוריה והטכניקה של ווינטר מדוברים ומיושמים בחתך רחב מאוד של אוכלוסיית העולם בכלל, ובצבא ארה"ב בפרט. יש הטוענים כי הטכניקה הומצאה על ידי מפקדים בצבא האמריקאי שהיו מודאגים מביצועי החיילים שלהם, וכתוצאה מריבוי תאונות אוויריות של טייסים שפשוט לא ישנו מספיק בלילה. בכירי הצבא ביקשו לפתור את הבעיות הללו, וכך נבנתה הטכניקה שאחוזי ההצלחה שלה עומדים על 96% כעבור רק שישה שבועות של תרגול ויישום.
שיטה צבאית להירדמות מהירה: חיילי צבא ארה"ב ישנים ברחוב וביניהם כלב ישן
הטכניקה מורכבת מ-4 שלבים פיזיים ומנטליים שעליכם לבצע, האורכים בין דקה לשתי דקות, עד שתמצאו את עצמכם במצב שינה ורוגע:
בשלב הראשון עליכם להרגיע את שרירי הפנים – כולל את הלשון, הלסת והשרירים מסביב לעיניים.
שיטה צבאית להירדמות מהירה: ראש של גבר מונח על כרית והוא ישן
בשלב השני עליכם להניח את הכתפיים שלכם הכי נמוך שתוכלו על מזרן המיטה – ראשית עליכם להרגיע את החלק העליון של זרוע אחת ולאט לאט להתקדם למטה, ולאחר מכן בזרוע השנייה.
בשלב השלישי עליכם להרגיע את בית החזה שלכם על ידי נשימות איטיות וארוכות – במקביל הרגיעו גם את רגליכם בשימוש אותו העיקרון של הרגעת זרועות הידיים.
שיטה צבאית להירדמות מהירה: אישה שוכבת בשדה
בשלב הרביעי עליכם לרוקן לחלוטין את המוח שלכם ממחשבות – לאחר כ-10 שניות מביצוע השלבים הקודמים, זה הזמן להתחיל. ווינטר ממליץ להיעזר בשלושה קווי מחשבה שיכולים לעזור לכם לחסום מחשבות ולנקות את הראש:
  • דמיינו את עצמכם שוכבים בסירת קאנו באמצע אגם שקט כשמעליכם שמיים כחולים ובהירים.
  • כעת דמיינו את עצמכם מכורבלים בתוך ערסל קטיפה שחור בחדר שקט וגדול.
  • עכשיו אמרו לעצמכם בראש "אל תחשוב, אל תחשוב, אל תחשוב" שוב ושוב למשך כ-10 שניות.
שיטה צבאית להירדמות מהירה: אישה ישנה במיטה

מילות סיכום

כעת, כל שעליכם לעשות זה לשתף את חבריכם ובני משפחתכם בטכניקה הקלה ליישום הזאת ולנסות אותה על עצמכם. אנחנו מאמינים שהשיטה הצבאית שעזרה למספר רב של חיילים תוכל לסייע גם לכם – תרגלו אותה שוב ושוב עד שהיא תעבוד גם עליכם, לילה טוב!
 
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו