כוח הקנייה האדיר של כולנו מביא לשגשוג של עסקים רבים, פרטיים וציבוריים כאחד, ולמרבה הצער כמה וכמה מהם לא תמיד דואגים לכלל הרצונות והצרכים שלנו. יש גם בעלי מקצוע ועסקים שאף מרמים את לקוחותיהם כדי להגדיל רווחים או כדי לחמוק מעונש. בדיוק עבור המקרים הללו הוקמה "המועצה הישראלית לצרכנות", אשר נותנת שירותים לצרכנים במגוון תחומים ועושה כל שביכולתה כדי לסייע להם לתקן עוולות שנעשו להם בתחום הצרכנות. המועצה פועלת ללא מטרות רווח וכדאי שתכירו את חלק מפועלה ותלמדו כיצד גם אתם תוכלו לשמור על זכויותיכם, לחסוך כסף ולקחת חלק בשיפור השירות ברחבי הארץ.
המועצה הישראלית לצרכנות ופועלה:
המועצה הוקמה בשנת 1970 מטעם הממשלה וכאמור היא פועלת ללא מטרות רווח. המטרה המרכזית של המועצה הישראלית לצרכנות היא לשמור על זכויות הצרכנים ולתת להם שירות במקרים בהם הן הופרו. בנוסף לכך, ניתן למצוא באתר המועצה טיפים ועצות לצרכנות נכונה שיכולים לסייע במקרים רבים בהם אנו, הצרכנים, לא בטוחים כיצד לנהוג.
שרות לצרכן
ריכוז התוכן השימושי ביותר באתר המועצה לצרכנות נמצא בלשונית "שרות לצרכן", בה ניתן לבצע מספר פעולות כמו הגשת תלונה נגד עסקים פרטיים או ציבוריים, לבדוק את מצב התלונה, לקרוא טיפים לצרכן, לברר כיצד מבטלים עסקה ועוד.
כך למשל אם תרצו להגיש תלונה נגד בית עסק שעשה לכם עוול, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על האפשרות של "הגשת תלונה", מה שיוביל אתכם לטפסים שיש למלא כדי לקבל שירות. אם יש בידכם מסמכים שמעידים על כך שנעשה לכם עוול, תוכלו להגיש אותם בחלק הזה ולהמשיך בהליכים כדי לעשות צדק.
דוגמה נוספת לשירות מידע חיוני הוא "מדריך חיסכון הפנסיוני" באתר המועצה בו תוכלו לגלות דברים שלא ידעתם על החיסכון הפנסיוני שכולנו זקוקים לו בערוב ימינו. בחלק הזה של האתר תוכלו לגלות כיצד לקבל את החיסכון הפנסיוני המשתלם ביותר עבורכם, מה ההבדל בין מוצרים פנסיונים שונים, כיצד תגלו את גובה החיסכון שלכם, מה חשוב לדעת בנוגע לדמי ניהול ועוד. בזכות המידע הזה תוכלו לקבל החלטה מושכלת בנוגע לניהול של הפנסיה שלכם כדי למנוע בעיות עתידיות, וגם להבטיח לעצמכם ביטחון כלכלי בשנים שלאחר הפרישה שלכם.
יצירת קשר עם המועצה הישראלית לצרכנות
כתוב תגובה
תוכן התגובה:
שם מלא: