maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

סרטון תדמית איכותי - 5 טיפים מניסיון של מומחים

 רוצים להפיק סרטון תדמית איכותי או סדרה של סרטוני תדמית? התקציב מוגבל ואתם מחפשים פתרון במחיר שסטארט אפ או עסק קטן יכול להרשות לעצמו? יש לנו חדשות טובות! מהיום אפשר להפיק סרטון תדמית באיכות שיא וברמה שעוברת את השוק האמריקאי, עם זמן הפקה מהיר במיוחד, אפשרות לעדכן את הסרטונים בעתיד והתאמה לכל משימה שיווקית. עוד כדאי לדעת שסרטוני תדמית דיגיטליים הם מהפכה של ממש בעולם סרטוני התדמית, משום שהם מציעים אפשרויות התאמה אישית רבות ברמות מחיר שכל עסק יכול להרשות לעצמו, באיכות שמאפשרת שימוש בתוכן למשך שנים רבות ובהתאמה לכל פלטפורמה.
 
סרטון תמדית איכותי: איור של אדם עם סמארטפון

מה זה סרטון תדמית דיגיטלי?

סרטון תדמית דיגיטלי הוא סרטון שהמקורות והחומרים עבורו אינם דורשים הפקת שטח, צילום משרד או צילום אולפן. סרטון דיגיטלי ניתן להפיק מכמה מקורות ובכמה סגנונות; הסגנונות הפופולריים הם שימוש בקליפים ממאגרים, שימוש באינפוגרפיקה מודרנית, שימוש בשפה של אייקונים, שימוש באנימציה של דמויות, גרפיקה בתנועה ועד. צפו במגוון דוגמאות להפקה איכותית של סרטון תדמית באתר של וידאו גורו.

כיצד יוצרים סרטון תדמית שעובד ומחזיר ההשקעה?

מה בדיוק עושה את ההבדל? כיצד יוצרים סרטון תדמית איכותי, שמעביר את המסרים בצורה נכונה, שתורם לנאמנות למותג, וגורם לאנשים לבצע פעולה, להתקשר, לשאול, לבקש? ריכזנו חמישה נושאים חשובים שכדאי לתת עליהם את הדעת, ושעשויים להפוך את סרטון התדמית שלכם לנכס אמיתי המייצר תנועה, מייצר לידים, ומייצר הזדמנויות עסקיות.

5 טיפים להפקת סרטון תדמית שעובד

1. עשו אותו קצר. כן, מסתבר שבמקרים רבים עדיף להפיק סדרה של סרטונים קצרים, אל מול סרטון תדמית אחד המכיל את כל המסרים. סדרה של סרטונים קצרים, כל פעם על נושא אחר ממוקד ומגובש, והכל בנראות אחידה ונכונה ובשפה מתאימה. 
2. הכניסו הנעה לפעולה בסוף הסרטון. וודאו כי ההנעה לפעולה מתאימה למשימת הסרטון. אנו ברוב המקרים מציינים ומפנים לחיפוש בגוגל ("חפשו אותנו בגוגל..."), ומציגים את כתובת אתר החברה. ניתן בעת טעינת הסרטון ליוטיוב להוסיף כפתורים לחיצים, להפניה לעמוד נחיתה או לאתר החברה. 
3. כתבו תסריט ברור. במקרים רבים לקוחות מנסים להכניס כמה שיותר תכנים, כמה שיותר מסרים בסרטון תדמית אחד בודד. תשומת הלב של צופה פוטנציאלי מוגבלת מאוד וזמנית עד מאוד, לכן הקפידו להיות מדויקים, ממוקדים ומשכנעים. יש לכם שניות בודדות בתחילת הסרטון להביא את הצופה לסיום הסרטון או לנטישה. 
4. שמרו על אחידות. בסרטונים קצרים נכון לשמור על נראות אחידה. ניסיונות לשלב סרטונים או תמונות מהעסק עצמו יכולים להשאיר את העסק במקום שהוא נמצא ולא לאפשר לו להתקדם קדימה ולהציג את עצמו בצורה עדכנית בעיני הלקוח, בעוד בעיצוב 100% מותאם לבריף ולמשימה השיווקית תכלו להראות טוב יותר, כמו שתרצו שלקוחות פוטנציאלים יראו אתכם.
5. שלבו גם סרטוני אנימציה. כאשר בוחנים תמהיל של סרטונים, במידה ומבקשים להפיק סדרה של סרטונים, נכון לשלב סרטוני אנימציה להדרכה, להסבר, ולמשימות בהן דרושה איכות, בשילוב של מהירות ומחיר מעולה.
 
מקור התמונה: ולדיק סנדלר

 

הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו