maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

מתכון מנצח לעוגיות בוקר בריאות

המתכון הבא יעורר את קנאתם של רבים שיתהו: כיצד אתם אוכלים כל בוקר עוגיות כאלה מגרות ובכל זאת שומרים על הבריאות? עוגיות ארוחת הבוקר הבאות הן פשוט תענוג בריא וטעים, שאפשר לטרוף מדי יום בלי לחשוש. משקיעים בהן פעם אחת, ונהנים משלושה שבועות בלי בישולי-בוקר!

 
מרכיבים:
  • 400 גרם שיבולת שועל 
  • 2 וחצי כוסות מחית בננות – מומלץ להשתמש בבננות שהבשילו יתר על המידה
  • 5 כפיות סירופ מייפל (ניתן להחליף בממתיק מלאכותי או בסטיביה)
  • 2-3 כוסות מים 
  • רבע כוס שמן צמחי (מומלץ – שמן קוקוס)
  • 2 כפיות תמצית וניל
  • חצי כפית קינמון טחון
  •  תוספות טעימות: שברי אגוזים, קוקוס טחון, צימוקים, שברי פירות יבשים, זרעי פשתן או כל דבר טעים שאתם אוהבים
  • אם אתם מעוניינים לשדרג את המנה עם קצת מתוק ניתן להוסיף 2/3 כוס שבבי שוקולד מריר, אך לא חובה
 
אופן ההכנה:
  • ערבבו בשתי קערות נפרדות את המרכיבים היבשים והרטובים.
  • לאחר מכן צקו את תוכן הקערה עם המרכיבים הרטובים אל תוך הקערה עם היבשים. 
  • את התערובת שנוצרה מלאו בתוך עטרות נייר (מנז'טים), הכמות צריכה להספיק ל-20 עד 25 מנז'טים. 
  • אפו את העוגיות שיצרתם בתנור שחומם מראש ל-190 מעלות, במשך 20 דקות.

את העוגיות ניתן לשמור בהקפאה ולחמם בכל יום. הן מושלמות לנשיאה לבית הספר או למשרד, ניתן למרוח עליהם יוגורט מתוק או לנשנש יחד עם הקפה של הבוקר. בתיאבון!

 

מקור: לירון א.
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: