print header

למה ואיך לעשות השוואת ביטוח רכב באינטרנט

אם רכשתם לאחרונה רכב חדש או שתוקף ביטוח הרכב שלכם מתקרב למועד החידוש השנתי, מומלץ שתפנו זמן לביצוע סקר שוק מקוון הכולל גם השוואת מחירים. מדוע? הנה כל הסיבות העיקריות לעשות זאת...

 
רכישת ביטוח רכב בימינו הפכה לנגישה ונוחה בהרבה מבעבר. כיום כבר ישנם לא מעט כלים המסייעים לעשות זאת בקלות כמו מחשבונים כאלו ואחרים, כך שכל שעלינו לעשות הוא לבצע חיפוש קצר במרשתת ולהשתמש בכל מה שיש לה להציע עבורנו. בשעה שביטוח מקיף בפרט מציע לא מעט כיסויים והרחבות שמומלץ לבחון, ומחירו נקבע לפי פרמטרים רבים, קיימת חשיבות רבה בביצוע סקר שוק נכון ומעמיק. אז בדיוק כפי שקריאת שורות אלו לא עולה לכם דבר (בניכוי הוצאות חשמל ותקשורת), כמוה גם ביצוע השוואת ביטוח מקיף קצרה, שתעזור לכם לבחור בזה המתאים ביותר עבורכם. הנה כל הסיבות ללמה מומלץ ואף רצוי שתעשו זאת.
 
השוואת ביטוח: עבודה עם מחשב נייד

כי השוואת ביטוח אונליין יכולה לחסוך לכם הרבה כסף

במאה ה-21 אתם לא צריכים לכתת רגליים בין חברות ביטוח וסוכנים עצמאיים כדי לבצע השוואת מחירים במטרה למצוא את ביטוח הרכב הטוב והמשתלם ביותר עבורכם. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח חלונית חדשה בדפדפן ולהתחיל בביצוע סקר שוק מקוון. נקודת התחלה מומלצת היא מחשבון ביטוח הרכב של משרד האוצר. הזינו את פרטי המכונית והנהגים שמשתמשים בו ואוטומטית הוא יציג בפניכם את עלות פוליסת ביטוח החובה של כל חברות הביטוח בישראל, כמו גם את הציון שקיבלה כל אחת מהן במדד השירות של משרד האוצר. 

סליחה על השאלה, מה זה מדד השירות?

מדד השירות של משרד האוצר מדרג את איכות השירות של חברות הביטוח השונות, וכדאי שתסתכלו עליו במסגרת הסקר שלכם. הציון שמציג המדד משקף ארבעה מרכיבים: 
1. תשלום תביעות: ציון ממוצע משוקלל משיעור התביעות, שהמבטחת אישרה ושילמה תגמולי ביטוח מתוך כלל התביעות שנסגרו, ומהירות הטיפול בתביעות. 
2. שביעות רצון והמלצת לקוחות: ציון המבטא את מידת שביעות הרצון של הלקוחות מטיפול בפניות ובבקשות, ואת התשובה לשאלה – ״מה הסיכוי שתמליץ על חברת הביטוח שלך לחברים?״
3. תלונות הציבור: ציון שנקבע לפי מספר התלונות שהוגשו כנגד המבטחת וכמה מהן התגלו כמוצדקות. 
4. זמני מענה טלפוני: ציון טוב פירושו מענה אנושי תוך 3 דקות מהרגע ש"פיצחתם את הקוד" של נתב השיחות האוטומטי. ככל שהזמן שהלקוח ממתין על הקו קצר יותר, תזכה החברה לציון גבוה יותר. 
5. שילוב כלים דיגיטליים: מה מציעה חברת הביטוח בארגז כלי השירות המקוון שלה? האם הלקוחות יכולים לבצע פעולות כמו רכישת ביטוח, עדכון פרטים או הגשת תביעה, מבלי להיעזר בנציג שירות אנושי? ציון טוב פירושו שחברת הביטוח מאפשרת ללקוחותיה לבצע פעולות או למצוא תשובות לשאלות בנוחות ובקלות, בין אם באתר האינטרנט או באפליקציה ייעודית. 

כי רק ככה תמצאו את הביטוח הנכון והמשתלם לצרכים שלכם 

אם יש לכם רכב, אתם מחויבים בביטוח חובה. אם אתם רוצים להגן על עצמכם מפני הוצאות גבוהות כגון תיקון נזק לרכוש, טיפולים רפואיים במקרה שחלילה תהיו מעורבים בתאונת דרכים, או במקרה שהמכונית שלכם תינזק בשל ניסיון פריצה או שריפה שפרצה, אתם צריכים גם ביטוח רכב מקיף. כיוון שביטוח רכב הוא חלק בלתי נפרד מההוצאות השוטפות של הרכב, אנו ממליצים לכם לבצע השוואת ביטוח מקיף בין 2-3 חברות שבחרתם ממחשבון הביטוח. 
 
נכנסתם לאתרים? זו ההזדמנות שלכם לבצע בדיקה מעמיקה יותר, לחשב עלויות, לעיין בתנאי הפוליסה, להציץ בכיסויים הנוספים ולבחון אלו כלים דיגיטליים יעמדו לרשותכם. חפשו מסלולים והנחות המתאימים בדיוק לצרכים שלכם ומשתלמים לפי הרגלי הנהיגה הזהירים שלכם. התחרות בין חברות הביטוח עושה טוב למבוטחים, שיכולים למצוא את ביטוח הרכב בעל התנאים הטובים ביותר במחיר המשתלם ביותר. בתנאי כמובן, שהם אכן מבצעים השוואת מחירים מסודרת.
 
המלצה אחרונה חשובה לסיום: אל תדחו את ביצוע ההשוואה לדקה ה-90. שימו לעצמכם תזכורת חוזרת שתקפוץ לכם ביומן לפחות כחודש לפני סוף תוקף ביטוח הרכב הנוכחי שלכם. הקדישו כמה שעות לעריכת השוואת הביטוח ובצעו בדיקה מעמיקה של עלות מול תועלת. מדי פעם מעדכנות חברות הביטוח את התעריפים, הכיסויים, התנאים וסוגי המסלולים, מה שמבטיח שתמצאו את ביטוח הרכב הנכון והמשתלם ביותר עבורכם.
 
מקור תמונה ראשית: Shutterstock
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.