maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

9 כתבות עם תרגילי כושר מכל הסוגים שאפשר לבצע בבית

  בימים אלה כמעט כולנו מרותקים לבית, וברוב המקרים פשוט יושבים מול הטלוויזיה, צופים בחדשות ומחכים לשמוע שנמצאה תרופה לקורונה. אמנם בבית אתם מוגנים יותר מהמחלה מאשר בחוץ, אך אתם חשופים לבעיות אחרות שמתלוות לסגנון החיים המנוון שבו לא מפעילים את הגוף כלל וכלל. אפילו אם לא עסקתם בפעילות גופנית עד עכשיו, מספיק שהייתם יוצאים מהבית לעבודה, הולכים קצת מהחנייה או מתחנת האוטובוס למשרד, יוצאים לאכול במקום שנמצא 5 דקות הליכה מכם וכדומה – כך הייתם מפעילים מעט את הגוף, אולם כעת גם את זה אתם לא עושים. חשוב מאוד שגם במצב שאליו נקלענו כיום, עדיין תקפידו להזיז ולהפעיל קצת את הגוף כדי שלא תסבלו לאחר מכן מכאבים ושרירים תפוסים, לכן אספנו עבורכם 9 כתבות שכולן עוסקות באימונים גופניים שאפשר לבצע בבית – כולל הפעלות לילדים ואפילו לחיות המחמד שלכם. בחרו את האימון המועדף עליכם והפעילו את הגוף!
 
אנחנו בטוחים שגם בביתכם, כמו בכל בית אחר בישראל, ישנם מגבות, ספרים, מטאטא, כריות, סל כביסה, דלי וכעת כמובן גם פחיות שימורים. בכל הפריטים האלה תוכלו להשתמש כדי לבצע תרגילי כושר ביתיים, ואתם רק צריכים לדעת איך. בכתבה הבאה תכירו 7 תרגילים שונים שתוכלו לבצע עם אותם פריטים נפוצים, בהדרכתה של איריס לוי – מאמנת כושר מוסמכת.
 
לא רק אתם צריכים לעשות כושר, אלא גם ילדיכם. אמנם לא מדובר בדיוק בתוכנית אימונים במלוא מובן המילה, אך ילדים לא זקוקים לתרגילים פרטניים כמונו המבוגרים, וכל מה שהם צריכים לעשות זה להפעיל את הגוף כדי שלא להישאר מנוונים. תוכלו לעזור להם לעשות זאת בעזרת אוסף המשחקים הבא, שיגרום להם לזוז, לקפוץ, להזיע ובנוסף לכל גם לצחוק!
 
זוגות בתקופה זו מתחלקים ל-2 סוגים: אלו שנהנים מזמן האיכות הרב שנוצר להם יחדיו ואלו שמשתגעים אחד עם השנייה בתוך הבית. לא משנה מאיזה סוג אתם, כעת זו הזדמנות מצוינת עבורכם לעשות משהו מיוחד ביחד ולסייע זה לזאת לשמור על כושר ולהתחזק. הכירו 6 תרגילים שתוכלו לבצע יחדיו, או אפילו עם ילדיכם המתבגרים.
 
יכול להיות שאין לכם מזרן אימונים בבית, אך בהחלט יש לכם מזרן מסוג אחר - זה המונח על מיטתכם, ועליו תוכלו לבצע שלל תרגילים לחיטוב הבטן בנוחות ובלי שום בעיה. התרגילים האלה מומלצים גם למי שמתקשה לצאת מהמיטה, שכן הם מסייעים להזרים את הדם בכל רחבי הגוף ולהחדיר בכם אנרגיה, אז מומלץ שתקדישו להם 5 דקות ביום גם אחרי שתצאו מההסגר.
 
במהלך התקופה הזו גם הכלב שלכם ככל הנראה סגור איתכם בבית, ואמנם אתם מוציאים אותו לטיול פעמיים ביום, אך עבורו זה לא תמיד מספיק; הוא צריך קצת לרוץ ולהתרוצץ, ולכן תוכלו לעזור לו לעשות את זה בה בעת שתבצעו אימון גופני בעצמכם. קחו צעצוע שהכלב שלכם אוהב ונסו את התרגילים הבאים.
 
אם עוד לא יצאתם לחל"ת, סביר להניח שנשארתם לעבוד במשרד הביתי המאולתר שלכם, וגם בו תוכלו לבצע כמה תרגילים שיסייעו להפחית את הסיכון שתסבלו מכאבי גב, התכווצויות שרירים ויציבה לקויה. הכירו 8 תרגילים מתיחה, שכל מה שתצטרכו בשבילם זה כיסא, שולחן וממש מעט זמן פנוי בין מטלה למטלה בעבודה.
 
אם אתם חיים בבית עם כמה מפלסים, יש לכם מקום מיוחד ומושלם לביצוע תרגילי כושר - גרם המדרגות הביתי. את אוסף התרגילים הבא מומלץ שתבצעו ברצף, כי ביכולתו ישפר את הכוח שלכם וגם את סיבולת הלב-ריאה. משום שמבצעים את התרגילים האלו על מדרגות, בחלקם ישנן דרכים שונות שבהן תוכלו להפוך אותם לקשים או קלים יותר, בהתאם לרמת הכושר שלכם.
 
אם אתם רגילים לבצע אימונים עם משקולות ומתבאסים שלא הספקתם לקנות זוג שכזה עוד לפני שנכנסתם לבידוד, אל דאגה – כי יש לכם חפצים דמויי משקולות בבית ואתם פשוט צריכים לזהות אותם! מדובר בבקבוקי מים, כשתוכלו להשתמש בבקבוקים בכל גודל שתבחרו – מ-500 מ"ל ועד 2 ליטר. היעזרו במדריך הבא כדי לגלות אילו תרגילים תוכלו לעשות איתם.
 
בשביל התרגילים הבאים אתם לא צריכים לחפש שום חפץ מיוחד בביתכם, אלא רק לקחת את הכיסא הקרוב ביותר אליכם ולהתחיל לבצע אותם. באופן פרטני התרגילים האלה מושלמים לכל מי שסובל מבעיות בברכיים, שמחמירות ככל שיושבים ולא מפעילים אותן, לכן כדאי מאוד לנסות אותם ואף להמשיך לבצע אותם גם כשכבר תוכלו לצאת סוף סוף מהבית.
 
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו