print header

חברת GCX: לקבל את החבילה שהזמנתם מחו"ל במהירות ויעילות

שירות הלקוחות של חברת השילוח הוא אחד השיקולים המשמעותיים בעת הזמנה של מוצר מחו"ל. בתהליך ההזמנה מתקיימים מספר מרכיבים, המשויכים לאמון ולשירות וכלל לא למוצר המוזמן – מחקרים מעידים על כך שללקוחות חשוב שתמיד יהיה להם עם מי לדבר וכתובת לפניות, שהשירות יהיה יעיל, מהיר ואיכותי ובכלל להרגיש שהטיפול נמצא בידיים אמונות, מנוסות ומהימנות. 
 
באמצעות השקעה בחוויית השירות יחד עם המקצוענות בשחרור ממכס ומהירות ההפצה ללקוח, חברת GCX מוודאת כי שביעות רצונו של הלקוח ומהירות קבלת המשלוח תהיה בעדיפות עליונה. הלקוחות המרוצים חוזרים ומשבחים, שכן, רבים הנוהגים גם להשוות מחירים מוצאים שהעמלות והעלויות שגובה GCX נמוכות משמעותית בהשוואה למתחרים (כ-25 ₪ למשלוח בערך של עד 999 דולר). אתרי הסחר האלקטרוני הבינו זאת ככל שהקניות און-ליין והסחר המקוון הפכו חלק בלתי נפרד מחיי רבים בעולם ומכאן ההעדפה הגורפת, הניכרת בשטח, לעבוד עם חברת GCX. המאמץ שמשקיעה החברה בתחום השירות, מוכיח את עצמו וכאן המפתח לרכישות חוזרות ושיח חיובי ברשתות החברתיות.
 
חברת משלוחים מחו``ל: חבילה

קבלת המשלוח בנוחות עם GCX

חברת GCX הייתה מהראשונות לזהות את הצורך העולה בשירות מסור ובהתייחסות מדויקת לפרטים ולנתונים. תהליך הרכישות המקוונות נחשב קל, נוח ומהנה – כולנו אוהבים להזמין מוצר מתוך שפע שמשתקף אלינו מהמסך. הגידול המהיר בהיקף ההזמנות, המשלוחים והחבילות הביא לכך שחברת GCX הפכה לחוד החנית של ענף הבלדרות הבינלאומית המהירה והיא נחשבת שם נרדף למקצועיות ומקצוענות בסטנדרטים בלתי מתפשרים, הודות להקפדה יתרה על כל השלבים בתהליך.
 
אחד היעדים ששמה לעצמה החברה, כמובילה בתחומה, הינו להנגיש את המידע ולתת את השירות הטוב ביותר ולאפשר, בזמינות מלאה, את המידע הרב הנחוץ לפונים. בכך, הפך אתר חברת GCX לפלטפורמה המרכזית שבאמצעותה ניתן לפנות בכל עת ולקבל את כל המידע האישי, לגבי ההזמנה והסטטוס העדכני שלה, וכן אינפורמציה כללית.  כדאי לדעת ש-GCX השכילה בשנים האחרונות לבצע השקעות נרחבות בשדרוג מערך שירות הלקוחות, תוך הטמעה של כלים דיגיטליים מתקדמים שמאפשרים ללקוח שירות מעקב אישי אחר החבילה, אפשרות לצ'ט אינטרנטי עם נציג שירות וזאת במטרה לשפר את חווית השירות. חברת GCX מגדילה לעשות ואף מציינת קישורים באתר החברה, לשם מתן מידע מרבי לגופים רלוונטיים נוספים.
 
כחברת בלדרות המתמחה בעיקר בשירות למשלוחי B2C (הכוונה למשלוחים המוזמנים לרוכשים פרטיים ברשת מחו"ל) מכירה GCX מקרוב את הנתונים המראים עלייה בכמות הרכישות באתרים בינלאומיים ועלייה בקניות מעל 75$ החייבות במס. באתרים בחו"ל - לא בהכרח יצוין באתר שיש לשלם עבור מיסים או דמי טיפול בארץ, אך הלקוחות הישראלים כבר למדו להתייחס לסעיף זה בכובד ראש. מה שחשוב בשלב שבו נכנסת GCX לתמונה הוא לאפשר ללקוח האתר, מקבל הטובין, ליהנות ממידע זמין, שירות מסור וקבלת המשלוח בנוחות ובמחיר זול משמעותית מהמתחרים.
 
לא בכדי הפכה GCX מאז הקמתה לפני 15 שנים, לגורם משמעותי בשוק הבלדרות הבינלאומי ולא אחת הושוותה החברה, ששייכת לקבוצת קריאף, לגורם מהפכני בתחומה, בדומה לשינוי שחוללה קופיקס בתחום רשתות הקפה. הסיבה לכך טמונה בהפחתות המחירים וביעילות השירות – בהשקעה יתרה ושימת דגש על תחומים אלה – הביאה GCX לתמורות חדות בזירה בה פועלת והפכה לסמן ימני במישורים חשובים אלה, כשכל מטרתה היא להיטיב עם מזמיני המוצרים.
 
מקור תמונה ראשית: נדב כהן יהונתן
 
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
המשך עם: Google
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
המשך עם: Google
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.