maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

מדריכים לביצוע מדיטציית בוקר – כך מתחילים יום מושלם

  סביר להניח ששגרת הבוקר שלכם לא השתנתה כמעט במאומה בשנים האחרונות, ואם זה אכן כך, סביר עוד יותר להניח שגם מהלך יומכם עקבי באותה המידה. אם אתם עצבניים, לחוצים, חסרי סבלנות ותשושים במהלך היום, חשוב שתדעו שהכל מתחיל מהרגע שבו אתם פוקחים את עיניכם, ויש ביכולתכם לשנות את כל מצב הרוח שלכם במהלך היום אם רק תתחילו אותו בדרך טובה יותר. לשם כך אספנו עבורכם 6 סרטונים הדרכה שיעזרו לכם לבצע מדיטציית בוקר קלילה, ובנוסף נפרט בפניכם את 6 היתרונות שתספק לכם פעילות שכזו – אתם תראו שהיום שלכם ישתפר פלאים ברגע שתתחילו אותו עם אנרגיה נקייה יותר.
 
מדיטציית בוקר: אישה עושה מדיטציה על מזח

6 היתרונות של מדיטציית הבוקר

אין ספק שלמדיטציה באופן כללי ישנם יתרונות רבים לגוף ולנפש. היא עוזרת לרכז את המחשבות ולהרגיע את הנפש, אך אתם תתפלאו לגלות עד כמה מדיטציית בוקר יכולה לסייע לכם לחוות ימים טובים יותר.

1. לא תצטרכו עוד לשתות קפה

מדיטציה מפעילה את מערכת העצבים הפראסימפתטית, אשר מעודדת מצב של רגיעה בכל רחבי הגוף ובכל איבריו בזמן שאתם ערים לחלוטין. אפילו אם תתעוררו עייפים מלילה נטול שינה, לאחר 20 דקות בלבד של מדיטציה גופכם יתחיל להפריש אנדורפינים שיספקו לכם אנרגיה וחיות, מבלי שתצטרכו להסתמך על משקאות מעוררים ומבוססי קפאין.

2. תפעילו את מערכת סינון ה"זבל" של המוח

כמו בתיבת הדואר האלקטרוני, גם למוח שלכם יש מערכת לסינון זבל (ספאם), אך כל עוד הוא טרוד ועסוק במשימות רבות המערכת הזו אינה מתפקדת, והמוח אינו מסנן דבר שמגיע אליו. כל מסר שמגיע אליכם מתערבב בבליל המחשבות שלכם, ועד לסופו של היום נהיה קשה מאוד לחשוב בצלילות, אך אם מתחילים את היום במספר דקות של מדיטציה ניתן לסייע למוח להפעיל את מערכת הסינון הטבעית שלו, שתעזור לכם לחשוב בבהירות לאורך כל היום ולסיים אותו בתחושה נינוחה יותר.

3. תהיו מרוכזים יותר במשימות החשובות שלכם

אחרי שתתחילו כל בוקר עם כמה דקות של מדיטציה, אתם תגלו במהלך העבודה שהרבה יותר קל לכם להיכנס למצב של "זרימה", ולמעשה תהיו במצב זה כבר במהלך הנסיעה במכונית לכיוון העבודה. אתם תהפכו לנהגים טובים יותר ותצליחו להתמודד עם ריבוי משימות ביעילות רבה יותר, אפילו הפקקים לא יהוו עבורכם מטרד, משום שאתם תיהנו ממחשבות צלולות במקום שתשקעו בתחושות שליליות.
מדיטציית בוקר: אישה עומדת על גזע עץ ומותחת את גופה

4. תילחמו ביעילות נגד הלחץ

המדיטציה היא הנשק הטוב ביותר נגד לחץ ותופעות הלוואי שלו. מדיטציית בוקר תעזור לכם להיות שמחים יותר, תשפר את היצירתיות שלכם ותעזור לכם להפוך לפותרי בעיות ללא מאמץ, מה שיעזור לכם לראות כל מצב שעד עתה הלחיץ אתכם כמצב שניתן לפתירה במהירות ובקלות.

5. אתם תאכלו בריא יותר

מחקרים רבים הראו שלחץ ועייפות גורמים לנו לשלוח ידיים למאכלים שומניים ומתוקים שאינם בריאים עבורנו. לכן מדיטציית בוקר יכולה לעזור לכם לשמור על גופכם מפני חשקים למאכלים משמינים ושאינם בריאים, והיא תעזור לכם להחליף אותם בחשקים למזון בריא יותר. אם תכינו לעצמכם מראש חטיפים בריאים ותיקחו אותם לעבודה, אתם תראו שלא תזדקקו לממתקים כדלק שיעזור לכם לשרוד את היום.

6. תחוו פחות כאבי ראש

למרות שמדיטציה היא אינה תחליף לטיפולים רפואיים, היא הוכחה כפעולה שמפחיתה כאבים ובמיוחד כאבי ראש, צוואר וכתפיים. אם אתם מתחילים את הימים שלכם עם כאבי ראש או עם צוואר תפוס, נסו לבצע למשך מספר ימים מדיטציה מדי בוקר ותראו שהפלא ופלא – הכאבים נעלמים כאילו לא היו מעולם.
מדיטציית בוקר: אישה יושבת על מזרן אימונים בשילוב רגליים עם עיניים עצומות

6 סרטוני הדרכה לביצוע מדיטציית בוקר

כעת כשאתם מבינים עד כמה מדיטציית הבוקר יכולה לסייע לכם לעבור את הימים בצורה טובה ונינוחה יותר, אתם מוזמנים לבחור את סוג המדיטציה שברצונכם לעסוק בה – פשוט הפעילו לעצמכם את אחד הסרטונים הבאים בבוקר, עצמו את העיניים, עקבו אחר ההוראות ותנו לעצמכם לזכות ביום נפלא - כזה שלא חוויתם מזה זמן רב.

1. מדיטציית בוקר להתחלת יום מלא באנרגיות

2. מדיטציית בוקר לחיבור לעוצמות פנימיות

3. מדיטציית בוקר לבריאת היום המושלם

4. מדיטציית בוקר ליצירת איזון אנרגטי

5. מדיטציית בוקר ליצירת יום שמח

6. מדיטציית בוקר לחיזוק תחושת השליטה בחיים

 

 

הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו