print header

המדריך המלא ליצירת CTA אידאלי עבור האתר שלכם

 אם אתם עומדים לבנות אתר מבוסס רכישות (או פעולות המרה אחרות), המדריך הזה הוא במיוחד בשבילכם - קריאה לפעולה (או בשמה השיווקי -Call To Action - CTA ) היא אלמנט שמפעיל את הגולשים לבצע פעולות באתר כמו רכישה, הרשמה לשירות ועוד. אתר עסק שעיקר הפעילות שלו היא המרות חייב CTA איכותי ומשכנע, שכן זהו המנוע מאחורי האינטראקציה של הגולשים באתר. ככל שהוא יהיה יותר טוב - כך האתר יהיה יותר ממיר ורווחי. כך תייצרו את ה-CTA האידאלי:

שימוש במילים אטרקטיביות

כל בניית אתרים, ואין זה משנה תחום האתר, מטרתה בסופו של דבר להביא לקוחות. אנו רוצים שהם יכנסו לאתר ויעשו פעולה כלשהי של יצירת קשר עמכם. ולכן כל קריאה לפעולה (בין אם היא מגיעה בתור כפתור, לינק או יישום אחר) חייבת להיות תמציתית וברורה כדי שהם יבינו מה צריך לעשות. הגולש צריך להבין מידית במה מדובר, איפה מקליקים, מה הוא אמור לעשות ועוד. במידה ואותו CTA לא יהיה ברור, יש סבירות שהגולש יעבור לדף הבא (או ינטוש את האתר), ובכך תפספסו הזדמנות למכירה. דרך טובה למשיכת תשומת ליבם של המבקרים היא שימוש במילים מפעילות - אלו הן כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר: "קנו/הזמינו", "הירשם כמנוי/ הורד", "הראו לי כיצד/הסבירו לי עוד". בנוסף לכך, קיימות גם מילות מפתח שנחשבות לממירות, כמו למשל: חינם, הנחה, רווח, ניסוי, חדש, עכשיו, להגביר, לגלות, סוד, יותר.

מדריך ליצירת CTA: איור של מסך מחשב עם אתר אינטרנט שיווקי עליו

יחס אישי  

תנו לגולשים את התחושה שאתם מדברים אליהם באופן אישי - העדיפו ביטויים כמו "אתם" על פני "אנחנו". אם צפויה להיות באתר העתידי שלכם הרשמה לפרסומים באימייל, השתמשו בשמות האמיתיים שלהם במיילים - זה יגרום להם להרגיש שאכפת לכם מהם באמת, ושהמייל הותאם אישית עבורם.CTA  חייב להיות מותאם אישית לקהל שלכם - אם לצורך העניין אתם בונים אתר לעסק שמוכר שמלות כלה, נסו לתת לכלות העתידיות את התחושה שהשמלות שלכם יהפכו את היום שלהן למיוחד יותר, ובמילים אחרות - נסו לייצר קשר רגשי עם הקהל.

הציעו פתרונות כחלק מה-CTA

לאחר השקת האתר החדש, אתם צפויים להיכנס לתחרות לא קלה מול אתרים אחרים בתחום שלכם. תצטרכו להציע דברים ייחודיים יותר שהמתחרים שלכם לא מציעים, ואחת הדרכים היותר טובות לכך היא להציע להם פתרונות - קרוב לוודאי שהגולשים יגיעו לאתר שלכם כי הם יחפשו פתרון לבעיה מסוימת, כך שתצטרכו ללמוד את הקהל, לזהות את הבעיות שלו ולהציג פתרון שיגרום להם להרגיש בטוחים שהם הגיעו למקום הנכון.

הימנעות מהסחות דעת

הטיפ הזה רלוונטי במיוחד לשלב העיצוב של האתר - עודף של אלמנטים, טקסט או עיצובים מסוימים עלול להיות לגרום להסחת דעת, שתמנע מהמשתמשים לבצע את הפעולה הרצויה. אל תנסו להעמיס ביותר מדי כותרות, יותר מדי סוגים של קריאה לפעולה, צבעים עזים, טקסט או חלונות קופצים, שכן כל אלו נחשבים להסחות הדעת הגדולות ביותר. השתמשו בקריאה לפעולה אחת, קורקטית ועניינית.

 

הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.