maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

10 סיבות להתחיל לרוץ ולשמור על הכושר

ידוע לך שזה טוב לבריאות שלך, אבל קשה לך לקום מהספה שלך לבד, ללבוש נעלי ספורט ולהתחיל לרוץ. טוב, אולי אפשר לשנות את דעתך עם הרשימה הזאת של 10 דברים שיגרמו לך לאהוב לרוץ. אז בואו נתחיל


1.  לא צריך ללמוד איך לרוץ

ריצה היא ספורט קיים. לא צריך ללמוד את הכללים או איך לשחק כמו כדורגל או כדורסל. אם יודעים איך ללכת אז יודעים איך לרוץ.


2.  שלום לבטן שלך

חוקרים מאוניברסיטת דבלין דיווחו כי אם רצים במשך כ-30 דקות אתה שורף 391 קלוריות. זמן רכיבה על אופניים יגרום לכם לשרוף 277 קלוריות ולשחק טניס יגרום לכם לשרוף 272 קלוריות. אז הנקודה היא שתורידו את הבטן ב 40% פחות פעילות גופנית.


3. אושר

פעילות גופנית באופן קל עד בינוני משחררת אנדורפינים אשר מסייעים להתמודד עם הלחץ  ולהרגיש מאושרים .


4. מחזק את העצמות

15 דקות של ריצה, 3 פעמים בשבוע מספיקות כדי להפחית את הסיכון לאוסטאופורוזיס בשלב מאוחר יותר בחיים שלך ב 40%.


5. אין הגבלה לגיל

בעוד בענפי ספורט אחרים יש צורך להגביל את הגיל, הרצים לא צריכים להפסיק לפעול אם הם זקנים מדי. דוגמה מצוינת היא רון היל בן ה 70 שמדצמבר 1964, לא הפסיק אפילו יום אחד לרוץ .


6. זה ספורט לכל תנאי מזג האוויר

עם הקור, הגשם, השמש או הרוח, אין לך שום תירוץ לא לצאת לריצה.
שום דבר לא יכול לעצור אותך.


7. העולם כולו שלך

ריצה בשעות הבוקר המוקדמות היא באמת חוויה נהדרת. בעוד שאר העולם ישן, הרחובות הריקים הם שלך, אתה רואה את השמש עולה במלוא תפארתה. איזה סיפוק גדול!


8. השינה טובה יותר

חוקרים מבית הספר לרפואה באוניברסיטת סטנפורד ביקשו מאנשים שסבלו מנדודי שינה, לרוץ במשך 20-30 דקות בכל יום. אנשים אלו נזקקו לפחות זמן להירדם ומשך השינה שלהם גדל בכמעט שעה.


9. הצלה במקרה חירום

ישנם מצבים בלתי צפויים ומסוכנים בחיים. לפעמים צריך לרוץ כדי להציל את החיים שלך. איך תצליח, אם לא תתאמן קצת?


10. פחות ביקורים אצל הרופא

פעילות גופנית מתונה הופכת את תאי הגוף למוכנים להילחם בכל זיהום.
במחקרים שנערכו על ידי אוניברסיטת צפון קרוליינה, אנשים שרצו בערך 15 דקות, 5 ימים בשבוע, הפכו ב 50% חולים פחות מאלו שלא.

 
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: