print header

Impressive Digital מסבירים: 5 יתרונות בבחירת מקדם אתרים פרילנסר על פני חברה

כולם רוצים להיות במקום הראשון בגוגל ולקבל לידים איכותיים על בסיס קבוע מבלי להצטרך להשקיע בקידום ממומן ויקר, אלא באמצעות התמקמות למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות. אך כאן מגיעה השאלה הגדולה: האם להעדיף מקדם אתרים פרילנסר או לבחור בחברה גדולה? בכתבה זו, אורי שחם, מנכ"ל ובעלים של Impressive Digital, יציג את 5 היתרונות הבולטים שבבחירה של מקדם אתרים פרילנסר עבור העסק שלכם.

יתרון ראשון – רמת המקצועיות

בחברות גדולות רוב הסיכויים שמי שיעסוק באופן יום יומי בקידום האתר שלכם ובהתאמתו למנועי החיפוש, יהיו ג'וניורים. הסיבה לכך פשוטה: העלות של שעת עבודה של מתחילים היא זולה יותר באופן משמעותי מאשר המחיר של איש SEO ותיק. לכן, החברות הגדולות נוטות להעסיק לא מעט עובדים בעלי שנה-שנתיים ניסיון ולשים בראש כל מחלקה מנהל מנוסה, שלרוב לא מנהל בפועל את פעילות הקידום של הלקוחות עצמם, אלא מפקח מלמעלה ומאשר תוכניות עבודה.
 

הדבר שונה באופן משמעותי כאשר אתם בוחרים מקדם אתרים עצמאי. כאן היוקרה שלו על הכף, רמת המקצועיות שלו מוכחת, לרוב הוא יצא לעצמאות רק לאחר שצבר מספר לא מבוטל של שנות ניסיון בתחום והוא יודע שאם הוא לא יביא תוצאות, אתם תעברו למקדם אחר. לכן, אנו נוטים להמליץ על העדפת מקדם אתרים פרילנסר אשר יהיה אחראי באופן אישי (Hands On) על בניית הקישורים הנכנסים לאתר, על כתיבת התוכן לאתר ועל האופטימיזציה השוטפת שלו ביחד עם כל החיבורים שיש לבצע לגוגל אנליטיקס לצורך מעקב והסקת מסקנות שיסייעו לפעילות הקידום.

קידום אתרים: מגדל קוביות עם האותיות seo

יתרון שני – היחס האישי

אם אתם לא חברה גדולה או מותג על, ברוב המקרים בחברות קידום האתרים הגדולות לא יעניקו לעסק שלכם (ולכם) את מלוא תשומת הלב. הסיבה לכך פשוטה: אין לכם את הכלים ואת הידע לבדוק את הפעולות שהם מבצעים באתר שלכם לצורך קידומו על בסיס יומי. יתרה מכך, המוניטין שלהם לא ייפגע אם עסק קטן יעזוב אותם. יחד עם זאת, כאשר אתם פונים אל מקדם אתרים פרילנסר, אתם תדעו שאתם לא נופלים בין הכיסאות של מנהל הפרויקטים, מנהל התוכן או המזכירה, ותמיד תדברו עם מי שהריטיינר שאתם משלמים הוא המשכורת שלו. 

יתרון שלישי – ההתאמה לנישה שלכם בעולם ה-SEO

כדאי לדעת שלא כל אתר קל לקדם באותה המידה ולא כל נישה זהה. כלומר, אם יש לכם אתר וורדפרס שהוא חנות אונליין ואתם רוצים לבצע מכירות דרכו, יש לקדם אותו באופן שונה מאשר אתר תדמית שבנוי על קוד סגור. כאשר אתם ניגשים לחברת קידום, אתם לא יודעים מי האנשים שיקדמו לכם את האתר בפועל, אך כאשר אתם ניגשים למקדם פרילנסר, אתם יכולים לבחור את איש ה-SEO האופטימלי עבור הנישה הספציפית שבה אתם פועלים. כזה עם ניסיון בתחום שלכם, עם היכרות עם המתחרים ועם הבנה טכנית שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.

יתרון רביעי – לשלם פחות, לקבל יותר

גם כאשר בוחנים את העלות התקציבית מול התועלת, מקדם האתרים העצמאי מנצח, והסיבה לכך פשוטה: חברה לקידום אתרים צריכה לשכור משרדים ענקיים במיקום אטרקטיבי, ימי כיף לעובדים ומנהלי HR אשר המשכורת שלהם מגיעה מהריטיינר שלכם. לעומת זאת, כאשר אתם בוחרים במקדם אתרים פרילנסר, אתם יודעים שכל התקציב שלכם הולך אליו ודרכו לקידום האתר שלכם בתוצאות החיפוש. ככה שבאופן ברור אתם פשוט מקבלים יותר עבור הכסף שלכם.

יתרון חמישי – היכרות עם הטרנדים של עולם קידום האתרים

עולם קידום האתרים הוא עולם אשר משתנה חדשות לבקרים ודורש היכרות עם כל הטרנדים הכי חמים, ובסעיף זה לא מעט חברות גדולות נכשלות. בעוד שמקדם אתרים יכול להתאים את עצמו באופן זריז לשינויים באלגוריתם של גוגל, חברות קידום אתרים נאלצות להטמיע בכל פעם מחדש נהלי עבודה חדשים. כלומר, בזמן שמקדם האתרים הפרילנסר שאותו תבחרו יאפשר לכם לקפוץ כמה מיקומים בתוצאות החיפוש בזכות יישום מהיר של טכניקת קידום חדשה או התאמה לדרישה של גוגל, חברות רבות יהיו עדיין, ככל הנראה, בשלב גיבוש הנהלים. 
 
בשורה התחתונה, ברוב המקרים, שווה להתרחק מחברות הקידום הגדולות ולבחור במקדם אתרים פרילנסר מקצועי.
 
*** נכתב בשיתוף אימפרסיב דיגיטל – מומחה קידום אתרים בעל 10 שנות ניסיון.
 
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.