print header

טיפול ברכב מירוץ בהילוך איטי

במירוצי פורמולה אחת ישנה עמדת ה"פיט סטופ" המפורסמת - עמדת החלפת הצמיגים. אך כשצופים במירוץ בטלוויזיה הכל קורה כל כך מהר, שקשה לדעת מה קורה שם באמת. הסרטון הבא מביא הצצה מיוחדת לעמדת הפיט סטופ בהילוך איטי, תהליך שבמציאות אורך בממוצע כ-4 שניות בלבד!

אנשי הצוות בפיט סטופ והתפקידים השונים:

  • איש ה"סוכריה על מקל": מכוון את הנהג לעמדה, מחזיק שלט שצורתו מזכירה סוכריה.
  • ארבעה מחליפי צמיגים: אחד בכל פינה של הרכב, מבריגים את הצמיגים למקום.
  • שמונה נושאי צמיגים: שניים בכל פינה של הרכב, אחד מסיר את הצמיג הישן והשני מתקין את החדש על התושבת.
  • שני אנשי ג'ק: אחד בקדמת הרכב והשני מאחוריו, מרימים את הרכב בעזרת מנוף ג'ק. איש הג'ק הקדמי נחשב לתפקיד המסוכן ביותר מכל אנשי הצוות. איש הג'ק האחורי הוא בדרך כלל איש צוות שלא נמצא בעמדה מסוימת כרגע.
  • איש המטף: איש המטף לא עובד על המכונית למעשה, אלא רק מוכן לכיבוי שריפה שיכולה לפרוץ בזמן העצירה.
  • איש המתנע: תפקידו להניע את הרכב לאחר סיום הטיפול.
 
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.