print header

כרטיסי ביקור – המדריך המלא

כרטיס ביקור ממשיך לשמש בתור פתרון שיווק יעיל, מדויק ונוח לשימוש – גם במציאות הדיגיטלית של ימינו. איך לעצב אותו, מהם הפרטים שאסור לשכוח ומאילו טעויות חשוב להימנע? אספנו עבורכם את כל המידע.
 
עולם השיווק עבר שינויים רבים בשנים האחרונות, בייחוד מאז כניסתם של הסמארטפונים והפתרונות הדיגיטליים לשימוש קבוע. ובכל זאת, גם בעידן שבו רבים ויתרו לחלוטין על השיווק המסורתי, קיימים עדיין כלים ותיקים שממשיכים לשמש עסקים ביעילות. כרטיסי הביקור נמצאים ברשימה הזו וממלאים תפקיד מרכזי בשיווק עסקים מול לקוחות פוטנציאליים. הם קלים לנשיאה ולמסירה, וכוללים את המידע המדויק שתרצו לשתף עם אחרים – החל ממספר טלפון, דרך כתובת אימייל ועד לעמוד הפייסבוק העסקי.
 
טיפים לעיצוב כרטיסי ביקור: כרטיס ביקור בכיס

כללי זהב לעיצוב כרטיס ביקור

מה מבדיל בין כרטיסים שלקוחות שומרים ומשתמשים בהם, לבין כאלה שמתקשים לעשות את העבודה? הכללים הבאים יעזרו לכם לעצב כרטיס שקשה להתעלם ממנו:
 
ודאו שהוא נוח לקריאה – יצרתם רושם מעולה על לקוח פוטנציאלי והוא אכן מתכנן ליצור אתכם קשר. המטרה שלכם היא לאפשר לו לעשות זאת באופן הנוח ביותר. כשאתם מעצבים את כרטיס הביקור הבא שלכם, חשוב לוודא שמקבל הכרטיס לא יצטרך להתאמץ כדי להבין מה מספר הטלפון שלכם. העדיפו עיצוב ידידותי וגופן נוח לקריאה (הן בהיבטי גודל והן בהיבטי צבע), על פני עיצוב מרשים אך כזה שקשה להבין ממנו את כל הפרטים.
 
בדקו שהוא אינפורמטיבי – ודאו שכל הפרטים הנדרשים מופיעים על גבי הכרטיס. החל משם החברה, דרך שמכם המלא והתפקיד שלכם ועד למספר טלפון, אימייל, אתר אינטרנט, פרופילים בפלטפורמות החברתיות, כתובת פיזית של בית העסק וכדומה. הכול כמובן בהתאם לסוג העסק ולמידע שתרצו לחלוק.
 
בחרו בחומרים איכותיים – כמו כל פריט מנייר, גם כרטיסי הביקור עלולים להיקרע ולהתבלות עם הזמן. עם זאת, כיום קיימים פתרונות רבים שמיועדים לשמור עליהם מפני שחיקה. פתרונות כאלה הם למשל גימור מבריק או ציפוי למינציה, שגם תורמים למראה יוקרתי יותר. תוכלו גם לבחור בכרטיס בעל שוליים מעוגלים, כדי להימנע מ"אוזני חמור". בית דפוס שמתמחה בהדפסת כרטיסי ביקור מציע מגוון חומרים לבחירה שיעשו את העבודה הזאת.
 
חשבו על הגודל – אחד מהיתרונות המובילים של כרטיסי הביקור קשור לעובדה שהם קלים לאחסון. היצמדו אל גודל נוח שמתאים לארנק, כדי להגדיל את הסיכוי שהכרטיס שלכם יישמר על ידי המקבלים.

וכמובן, הימנעו מהטעויות המובילות 

לעיתים, הרצון לקבל תוצאה נהדרת עלול להוביל דווקא לבחירות שגויות. מהן הטעויות העיקריות של עסקים שמעצבים לעצמם כרטיסי ביקור, ואיך להימנע מהן?
 
עודף מידע – כרטיס ביקור חייב כאמור להיות אינפורמטיבי, אבל במקביל חשוב גם לא להתפזר. זכרו שלא מדובר בקורות חיים. היצמדו לתיאור קצר וקולע של השירותים או המוצרים שאתם מציעים, הימנעו מרשימה ארוכה מדי של דרכי יצירת קשר וכדומה.
 
בחירה בעיצוב שלא מייצג את בית העסק – כרטיס הביקור צריך להיות ייחודי וזכיר, אך גם כזה שיוצר רושם ראשוני שמתאים לאופי העסק. כך שתתגאו למסור אותו לכל לקוח פוטנציאלי ושלא יימאס עליכם בהמשך. זכרו שהכרטיס צפוי ללוות אתכם תקופה ארוכה וצריך לייצג את העסק שלכם גם כאשר יגדל.
 
דילוג על שלבי הבדיקה – משתוקקים כבר לצאת לדרך? אנחנו מבינים אתכם ובכל זאת, כדאי להקדיש זמן לחשיבה על הפרטים הקטנים. ודאו למשל שלא טעיתם במספר הטלפון, שאין טעויות הגהה ושהלוגו ממוקם במקום המדויק ואינו חורג מהאזור שיודפס. אתם לא רוצים לגלות רק בדיעבד שלא הבחנתם בפרט שמשמעותי עבורכם. 
 
כרטיסי ביקור יכולים לעזור לכם להגדיל את החשיפה ולהרחיב את קהל הלקוחות שלכם – כך שמדובר בהשקעה משתלמת שתשרת אתכם לאורך זמן. סיימתם לעצב את הכרטיס שלכם ומסופקים מההדמיה? עצרו ובחנו את התוצאה פעם נוספת. אחרי שבחנתם ואישרתם שמדובר בעיצוב שאתם שלמים איתו, תוכלו להדפיס את הכרטיסים.
 
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
המשך עם: Google
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
המשך עם: Google
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.