print header

5 סיבות מדוע קידום אתרים אורגני חשוב לעסק שלך

 רבים מאמינים שהקידום האורגני (SEO) כבר אינו רלוונטי, והשאלה "מדוע להשקיע בקידום אורגני כאשר אפשר לנהל קמפיין ממומן שיביא לקוחות מהיום למחר" צפה ועולה שוב ושוב. אם שאלתם את עצמכם מדוע להשקיע ב-SEO, הנה 5 סיבות שיגרמו לכם להבין עד כמה הוא חשוב לעסק שלכם.

1.קידום אורגני כחלק ממיתוג עסקי

אז נכון, העולם הדיגיטלי השתנה, אך אין זה אומר שקידום אתרים אורגני בגוגל פחות רלוונטי כיום, אלא שיש לשנות את הדרך שבה הוא נתפס. במקום לראות אותו כטקטיקה שיווקית, יש להסתכל עליו כחלק בלתי נפרד ממיתוג עסקי. בעזרת קידום אורגני ניתן לייצר נוכחות מרשימה ברשת ולהגיע לקהלי יעד חדשים ורחבים שלא חיפשו ישירות את שם המותג שלכם. כאשר מופיעים על המון מילות מפתח בדף הראשון בגוגל, גם גולשים שלא מחפשים את שם המותג, אלא רק שירותים אותם הוא מעניק, יכולים להגיע אליו, כי הם יראו את שמו מופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש. אם לא תהיו שם, הם ימצאו את המתחרים שלכם שכן יופיעו שם.
 
יתרונות של קידום אורגני: לפטופ

2. אי אפשר להשקיע בקידום ממומן בלי סוף...

האסטרטגיה של בעלי אתרים רבים היא פשוט להשקיע בקידום ממומן שיביא תוצאות מהירות ולידים לאתר תוך שעות ספורות. העולם אכן נמצא בדיגיטל, אך כמה תקציבים אפשר להשקיע בקידום ממומן שוב ושוב? קידום אורגני הרבה יותר חסכוני בהשוואה לעלויות של קידום ממומן (כמובן שזה תלוי בתחום, אבל זה נכון במרבית המקרים לטווח הארוך), והתוצאות שהוא משיג נשמרות לאורך זמן, שלא כמו קמפיין ממומן שמקדם את האתר לזמן מוגבל, כל עוד אתם משלמים בלבד. בשורה התחתונה, SEO יניב יותר הכנסות לעסק בטווח הרחוק והנו הרבה יותר חשוב לתדמית העסקית ולנוכחותו המקוונת של העסק. נוכחות רחבה ברשת יכולה לגרום גם לעסק קטן להיראות כמו אימפריה והיא יכולה לשמש כקרש קפיצה לכל מותג. 

3. אפשרויות בלתי מוגבלות

בעוד שקידום ממומן מתמקד בקבוצת עמודים מצומצמת (מפאת תקציב) ונחשב להרבה יותר מוגבל, קידום אורגני מציע יתרון מרכזי בכוחו למשוך גולשים אל כל עמוד באתר שעבר אופטימיזציה. כמו כן, ניתן לבדוק אילו עמודים כבר נסרקו על ידי גוגל ואילו לא, על מנת להפוך את אלו שלא נסרקו לרלוונטיים בעזרת הוספת תכנים איכותיים, תמונות, אינפוגרפיקות ואלמנטים נוספים. כאשר האתר איכותי, עשיר וכולל תוכן בעל ערך מוסף – הוא יקודם ביתר קלות ופוטנציאל החשיפה שלו רק ילך ויגדל.

4. קידום אתרים פועל לטובת שיפור האופטימיזציה גם מאחורי הקלעים

מיקומו של האתר במנועי החיפוש נקבע על ידי גורמים שונים ומגוונים, ולא רק על ידי התוכן שלו. כיום גם הביצועים הטכניים משפיעים, הקישורים שמופיעים בין הדפים, ההיררכיה הנכונה ועוד מושגים ופעולות טכניות כאלו ואחרות, שביצוע נכון שלהם ישפיע על מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. במסגרת קידום אורגני בגוגל אנו למעשה עושים אופטימיזציה לאתר מכל הבחינות, והרבה פעמים הוא פועל גם לשיפור הממשק ומהירות האתר כדי שחוויית הגלישה בו תהיה מיטבית.

5. חשיפה שמבוססת על חיפוש הגולשים

האמונה כי יש להשקיע בשיווק ברשתות החברתיות היא נכונה, אך עם זאת לא בהכרח אפקטיבית. גולשים שמגיעים אל הרשת החברתית האהובה עליהם עושים זאת כדי להתעדכן, לצחוק, לגעת בתחומי העניין שלהם, להיות חלק מקהילה ועוד, אך בשורה התחתונה הם אינם נמצאים בהלך רוח של קניות. זאת לעומת גולשים שמחפשים באופן ישיר מילת מפתח או שירות כלשהו בגוגל. בעזרת קידום אורגני הם יוכלו להגיע ישירות לדף רלוונטי באתר, ואם הוא מעוצב בחוכמה ומכיל את המיקרו קופי הנכון, הם גם יבצעו את הפעולה שצופתה מהם.
 
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו