print header

איך עורכי הדין המובילים בישראל מפרסמים בשנת 2023

עורכי הדין הבכירים בישראל אימצו לחיקם את הכלים העוצמתיים החדשים של השיווק הדיגיטלי, ובמיוחד את היכולת של בניית אוטוריטה מקצועית חזקה דרך סרטוני וידאו. ברוח התקופה, הם מאמצים את התנהגויות הצרכנים שלהם ברשת והם החלו לדבר אל הקהל שלהם, לשווק ברשתות החברתיות ולהשתתף במגמות עולמיות כמו טרנדים בטיקטוק ,מה שבעבר לא היה מקובל בכלל. עורכי הדין של היום צריכים לדעת להמציא את עצמם מחדש, ללמוד איך לרתק את הקהל שלהם כבר מתחילת הסרטון ולדעת לספק תוכן מקצועי איכותי, בעזרת סרטונים חזותיים המושכים את העין.

1. פרסום ב-TikTok: פלטפורמה מפתיעה

בנוף ההולך ומתפתח של שיווק דיגיטלי, דווקא TikTok צמחה כפלטפורמה מפתיעה לעורכי הדין בישראל. עם בסיס המשתמשים האדיר של טיקטוק והאופי הוויראלי שלו, עורכי הדין  מהדור החדש משתמשים ב-TikTok כדי לספק ייעוץ משפטי קצר וקולע, או כדי להפריך מיתוסים נפוצים בציבור. לעיתים הם אף נדרשים לעיתים להציג את האישיות שלהם כדי ליצור קשר עם קהל צעיר יותר ולהתבלט. הכוכבים של הרשת הם הערוצים בטיקטוק של URIELBENASULI@, אוריאל אסולין או רז עטיה, ההוא שמנפנף בידיים.

2. סרטוני תדמית: יצירת רושם מתמשך

משרדי עורכי דין בישראל הכירו בכוחם של סרטוני תדמית כבר לפני זמן רב, והוא קיים עד היום. סרטונים קצרים וערוכים בצורה מקצועית נועדו לעשות רושם מתמשך על לקוחות פוטנציאליים. מהדגשת תוצאות של לקוחות קודמים ועד להצגת ערכי המשרד ומומחיותו, סרטוני תדמית משמשים ככלי רב עוצמה לעניין ולשכנע את הצופים, ובסופו של דבר דוחפים אותם לבחור בשירותי המשרד.

3. פרסום בפייסבוק: טווח הגעה ממוקד

עורכי הדין המובילים בישראל ממנפים את פוטנציאל החשיפה ויכולות המיקוד של פייסבוק כדי ליצור קשר עם הקהל שלהם. עם אפשרויות מיקוד מדויקות בפייסבוק, עורכי דין יכולים להתאים את המודעות שלהם כדי להגיע לדמוגרפיה, מיקומים ותחומי עניין ספציפיים. הפרסום בפייסבוק יודע בקלות להביא את הלקוחות המתעניינים בשירות מסוים היות והפיקסל של פייסבוק "מספר" לפייסבוק באילו אתרים ביקר הגולש לפני כן ואילו פעולות באתר זה הגולשים ביצעו.

4. פרסום בגוגל: שולט בתוצאות החיפוש

בכל הנוגע לנראות באינטרנט, אין כמו פרסום בגוגל. על ידי הצבת מודעות קצרות בתוצאות חיפוש רלוונטיות, עורכי דין יכולים להבטיח שהשירותים שלהם ייראו על ידי מי שמבקש סיוע משפטי באופן פעיל. הפרסום בגוגל הוא כל כך יעיל, שאילולא היה יקר בתחומים משפטיים מסוימים היינו אומרים שזהו הערוץ הפרסומי האיכותי ביותר לכל עורך דין בישראל.

5. פרסום מקומי בקהילה

עורכי דין  רבים מכירים בחשיבות החיבור לקהילה המקומית שלהם. באמצעות מאמצי פרסום מקומיים, או מעורבות בפוליטיקה המקומית הם יכולים לבסס נוכחות חזקה באזור שלהם, ולהפוך את עצמם לנגישים יותר לקהל ועל הדרך לגייס עוד לקוחות פוטנציאליים. בסופו של דבר זה מקרה WIN-WIN לשני הצדדים כי תמיד לקוחות יעדיפו לחבור לבעל מקצוע מקומי שהם כבר מכירים.

6. שיווק מחדש: להישאר בראש

שיווק מחדש, או רימרקטינג, הפך לטכניקה רבת עוצמה עבור עורכי דין רבים כדי להישאר בראש של לקוחות פוטנציאליים. על ידי מיקוד אסטרטגי לאלה שכבר ביקרו בעבר באתר שלהם או עסקו בתוכן שלהם, עורכי דין  אלו יכולים להציג מודעות מותאמות אישית שמחזקות את המותג והמומחיות שלהם. שיווק מחדש עוזר לטפח לידים, להגביר את זכירת המותג, ובסופו של דבר להגדיל את הסיכוי להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות נאמנים.

7. משרדי פרסום המתמחה בפרסום לעורכי דין

עורכי דין רבים פונים למשרד פרסום לעורכי דין ייחודי כדי לדייק את אסטרטגיות הפרסום שלהם. סוכנויות אלו מבינות את האתגרים והדרישות הייחודיות של תעשיית המשפט, ומאפשרות לעורכי דין ליהנות מהמומחיות והתובנות שלהם. החל מיצירת מסעות פרסום מושכים ועד למינוף מגמות השיווק האחרונות, סוכנויות אלו מספקות פתרון מקיף המסייע לעורכי דין לייעל את הפרסום ולהתבלט בנוף תחרותי.

8. שיתוף פעולה עם משפיענים

דרך יעילה נוספת להגביר את הפרסום היא שיתוף פעולה עם משפיענים. משפיענים כבר בנו קהל קהל נאמן וביססו את עצמם כקולות מהימנים בנישות שלהם. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים שמתיישרים עם המותג והערכים שלהם, עורכי דין יכולים למנף את הקהל ואת האמינות שלהם כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. אסטרטגיה זו מאפשרת לעורכי דין להיכנס לקהילה קיימת ולזכות באמון והכרה מיידית.

9. שיתוף פעולה עם מומחים בפרסום משפטי

אמנם חשוב לעורכי דין להישאר מעודכנים ולחקור אפיקים חדשים של פרסום, אבל זה יכול להיות מועיל דווקא לשתף פעולה עם מומחים בפרסום משפטי.
 
לסיכומו של יום: 
בכל הנוגע לפרסום לעורכי דין בישראל, הנוף השיווקי השתנה משמעותית בשנים האחרונות. באמצעות שימוש בפרסום וידאו, שיווק בפלטפורמות מדיה חברתית, קמפייני שיווק חדש, רימרקטינג ויצירת שותפויות עם משרדי פרסום, הצליחו עורכי דין רבים לצלוח את התחרות הגוברת בענף, בו על כל 154 אנשים בוגרים בישראל, יש עורך דין אחד. 
 
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.