print header

האם אפשר להתייחס לטרור כאל מותג? מרתק!

אנו נמצאים במלחמה נגד צורת טרור חדשה. זה אותו טרור מסורתי, ישן ומוכר, אבל הוא מגיע באריזה חדשה שמתאימה למאה ה-21, לעולם מודרני וגלובלי. בשיחה מרתקת זו, עו"ד ג'ייסון מק-קיו מקביל בין טרור לקוקה-קולה ומציע דרך חדשה להילחם בטרור. איך? עלינו להתייחס אל הטרור כאל מותג עולמי כושל, ולהחליש את האמינות שלו בעיני "הצרכנים"...

הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו