print header

הילדה שביקשה להתלונן על אמא שלה בשירות הלקוחות

 
אל: שירות הלקוחות
מאת: דניאלי הקטנה
הנדון: בעיות שחוויתי עם המוצר "אימא" (מודל 2019)
 
"שלום,
אני פונה אליכם בקשר לאימא שהזמנתי. קיבלתי אותה בשנת 2019, אחרי 9 חודשים של המתנה, ובהתחלה הייתי מרוצה מהדגם ומופתעת לטובה מאיכות החומרים. בשנה הראשונה היא אפילו עבדה מצוין, היא הייתה קשובה לי, פינקה אותי ואפילו לרגע אחד לא השאירה אותי לבד. אבל בחודשים האחרונים הכל השתנה. אני מרגישה כאילו יש תקלה באימא שקיבלתי...
 
אני אתן לכם דוגמה: פעם, אם הייתי בוכה אפילו קצת, היא מיד הייתה באה להוציא אותי מה'כלא' עם הסורגים הזה שאני כל הזמן נמצאת בו בלילה, לוקחת אותי אליה למיטה ומחבקת אותי עד שהייתי נרגעת ונרדמת. אבל היום? לא משנה כמה חזק אני בוכה באמצע הלילה, היא פשוט צועקת עלי מהחדר השני: 'תחזרי לישון מיד!'. תראו, אני מבינה שאולי שחקתי את המוצר, ואולי לישון במיטה של ההורים בשנה הראשונה זו רק הצעת היכרות (מפתה מדי, אם יורשה לי לומר), אבל חשבתי שכמו בכל עסקה אפשר להרחיב את זה עד לשלוש שנים - אז מה קורה פה? יש אותיות קטנות בחוזה שפספסתי?
 

הילדה שהתלוננה על אמא שלה בשירות הלקוחות: ילדה במיטה

דבר שני, שמתי לב שבשעות היום היא פשוט נתקעת או נכנסת למצב של השהייה, בלי שעשיתי שום דבר. אם פעם היה מספיק שאני אשמיע יבבה קטנה עם קצת דמעות כדי להוציא ממנה חיבוק ופתרון מוחשי בצורת גלידה או חטיף שוקולד, היום כל מה שאני מקבלת ממנה זה גלגול עיניים והתעלמות. אם אתם שואלים אותי, זו בעיה בסוללה שלה... או שאולי זה בכלל קשור לתוכנה, כי זה נראה שיש קשר הפוך לחלוטין בין רמת הדאגה שלה אלי לבין ה"הצגות" הדרמטיות שאני עושה בקניון ליד כל האנשים. נתקלתם כבר בתקלה כזאת?
 
עוד משהו שממש מפריע לי באימא שקיבלתי זה שיש לה בעיה בתקשורת, וזה נראה שזה חוזר על עצמו כל הזמן. לדוגמה, היא תמיד שואלת אותי: 'את מוכנה לחפוף ולהסתבן?', אני כרגיל אומרת 'לא', כי אני שונאת את זה, אבל נראה שהיא לא מבינה את מה שאני אומרת, כי תוך זמן קצר אני כבר מכוסה בקצף לבן של סבון בכל הגוף, שתמיד נכנס לי לעיניים ועושה לי שורף. נמאס לי כבר! זה גם תמיד מוחק לי את הציורים היפים שאני מציירת בכל יום על הפנים והידיים, ותאמינו לי שאני משקיעה. מה שהכי מפריע לי זה שהבעיה הזו קיימת רק כשאני אומרת 'לא', כי אני מבטיחה לכם שאפילו פעם אחת לא אמרתי 'כן' כשהיא ביקשה להחליף לי חיתול, אבל איכשהו הם תמיד ממשיכים להתחלף. אני לא מבינה את זה...
 

הילדה שהתלוננה על אמא שלה בשירות הלקוחות: ברווזון אמבטיה מלא בסבון

 
אבל את האמת? אף אחת מהבעיות האלה לא מטרידה אותי כמו זו: עכשיו, כשאני סוף סוף גדולה יותר ומגלה דברים חדשים ומעניינים על העולם, אני מעדיפה באופן אישי לשקוע בהם ולעשות אותם כל הזמן... אבל אמא? זה נראה שיש לה בעיה קשה עם החזרתיות הזו שלי. וזה מפתיע, כי כשקיבלתי את הקטלוג של האימהות לפני שנולדתי, על הדגם הזה היה מצוין במפורש שהוא מאוד אוהב שגרה. היא יודעת שבכל ערב אני אוהבת לראות את התוכנית שלי עם החיות, במיוחד את פרק 7, שהוא הפרק האהוב עלי - אז למה היא התעצבנה עלי אחרי שצפיתי בפרק הזה בסך הכול 7 פעמים הערב, כשבדרך כלל אני צופה בו לפחות 10 או 12 פעמים?
 
זהו, נראה לי שהסברתי את רוב הבעיה. אני מקווה שיש לכם מספיק חומר כדי להוציא עדכון גרסה מוצלח יותר בקרוב. אם קשה לכם, אוכל לתת לכם עוד הרבה רעיונות לשיפור הדגמים, כמו למשל להסיר לחלוטין את הביטויים: 'תמתיני בסבלנות', 'אל תאכלי את זה', 'תשתפי גם את האח שלך', 'אסור יותר מחטיף אחד ביום', או את זה שאני הכי שונאת בעולם: 'את מוכנה לחפוף ולהסתבן?'.
 
בברכה,
דניאלי הקטנה"
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:
בלחיצתך על "הרשם", הינך מסכים ל תנאי שימוש ו הצהרת הפרטיות שלנו ומאשר קבלת מיילים מהאתר.