למנכ"ל בבדיחה הזאת יש דרך יצירתית מאוד למצוא תפקיד לעובדים...
3 עובדים חדשים התקבלו לעבודה בחברה ממשלתית גדולה - למנכ"ל שלה הייתה שיטה מפתיעה להחליט באיזו מחלקה יש לשבץ אותם.
הירשמו לשירות הממשלתי החינמי הזה ויפסיקו להציק לכם בטלפון!
רוצים להפסיק לקבל שיחות טלמרקטינג טורדניות לטלפון שלכם? שרות ממשלתי חינמי חדש יעזור לכם לעשות זאת, ואפשר להצטרף אליו כבר עכשיו!
זוהי הדרך הפשוטה והמשעשעת ביותר ללמוד על שיווק ופרסום
המילה החמה היום בשוק העסקי היא שיווק. היכנסו לכתבה וגלו את השיטות והמושגים השונים השייכים לעולם הזה בדרך פשוטה ומשעשעת במיוחד.
מה קורה כשהאפיפיור מנסה ללמד קבצן יהודי כיצד לעשות עסקים?
שני קבצנים ישבו זה מול זה בשני צידי רחוב ברומא במשך שנים רבות. אחד מהקבצנים תמיד החזיק בידו צלב, והשני תמיד החזיק מגן דוד...
אם שותים לא נוהגים - בשביל זה יש פחיות בירה?
לקרנבל בריו מחכים כל השנה. וכמו בכל חגיגה, צריך למצוא דרך למנוע משיכורים לנהוג. חברת הבירה אנטארקטיקה מצאה פתרון ייחודי ובטיחותי.
אל תסתכל בקנקן, הסתכל באריזה בה הוא הגיע - לקט אריזות חכמות!
במקום אריזה משעממת, כל מוצר כאן נארז בקופסה חכמה, משעשעת או שימושית - שעושה חשק לקנות אפילו יותר מהמוצר עצמו... לקט עיצובים מיוחדים!
לפעמים כדאי להסתכל על הקנקן - אריזות יצירתיות ומדליקות
לפעמים שווה להסתכל גם על הקנקן. אריזות מיוחדות ומקוריות של מוצרים שונים, ייגרמו לכם לחשוב ולהעריך את הגאונות שלהם, רגע לפני שהן גומרות בפח.
יוצאים לפר-סו-מות! מסע נוסטלגי אל העבר...
במסע נוסטלגי זה אל אמצע שנות ה-90, תוכלו לצחוק ולהתרגש, עם כמה מהפרסומות הזכורות ביותר שכבר הפכו לחלק מהתרבות שלנו.
חדות שיווקית - אוסף כרזות יצירתיות וחכמות
אוסף הפרסומות הללו הוא מהסוג שאנו רואים ואומרים לעצמנו - איך לא חשבנו על זה לבד? כרזות יצירתיות וחכמות!
רגע לפני שאתם יוצאים לקניון, אלו הדברים שכדאי שתיזהרו מהם...
המפגש שלנו עם איש המכירות מלווה בדרך כלל בחשש מסוים ושם אותנו בעמדת התגוננות, אך אם נגלה באילו טכניקות מכירה הוא משתמש, נתמודד איתן בהצלחה.
לעשות ולהצליח - אף פעם אסור לוותר!
כמו שוטף הכלים בסרטון הבא, גם לנו אסור לוותר לעצמנו על ההצלחה, על אף שהדרך רצופה מכשולים, טעויות וכשלונות. סרטון מרגש!
מפסיקים ליפול בפח: 29 טריקים שעושים עליכם כדי שתבזבזו יותר
בימינו, כולנו חשופים לטקטיקות מכירה שונות ולטריקים פסיכולוגיים שגורמים לנו לקנות יותר. בעזרת המדריך הבא תלמדו 24 טקטיקות נפוצות כאלו...
לשכוח ממחירי הנפט - תחנות דלק מיוחדות מסביב לעולם!
תחנות הדלק הבאות מעוצבות בצורה כל כך מיוחדת, שהן ישכיחו מכם את מחירי הדלק הגבוהים... עיצובים מלדיקים כל כך, שפשוט לא תרצו לעזוב אותן!
7 מיתוסים שגויים שכולנו מאמינים בהם רק בגלל פרסומות...
למפרסמים אין שום בעיה לעוות את המציאות ולהסתיר את האמת המלאה, וזה גרם לכולנו להאמין ב-7 מיתוסים שהגיע הזמן להפריך.
להקה של איש אחד - סרטון אנימציה מדליק עם מוסר השכל
"להקה של איש אחד" הוא סרטון קצר ומדליק שמראה לכולנו מה קורה כששני יריבים רבים על מטבע אחד. מומלץ לילדים ולמבוגרים כאחד!
שלטי החוצות החכמים שמציעים יותר מסתם פרסומת
חברת IBM בצרפת פתחה במהלך שיווקי מוצלח תחת הכותרת "בשביל ערים חכמות יותר" החליטה לתלות שלטים שהם יותר מפרסומת - הם גם תורמים לתושבי העיר.
כרטיסי הביקור שחושבים מחוץ לקופסא - גאוני!
בעולם העסקי התחרותי, מנצח זה שבלט מכולם. אחד הכלים ליצירת רושם ראשוני שמותיר חותם אצל הלקוחות, הוא כרטיס הביקור. הנה כמה שעשו את זה מושלם.
הפרסומת שתדביק אתכם - לוח מודעות יצירתי!
הקיץ ממשמש ובא ואיתו גם היתושים והחרקים. איך בוחרים את שיטת ההדבר? חברה אחת הצליחה למצוא רעיון גאוני שמראה איך התרסיס שלהם עובד "בזמן אמת".
אפקט הדומינו של הביקור בסופר מרקט!
ביקור בסופר מרקט יכול להיות כמו אפקט הדומינו. מרגע שנגעתם במוצר אחד, נוצרת תגובת שרשרת. כשתראו את הסרטון, תזכרו איך לא כדאי לערוך קניות...
הצלחה, כישלון וכל מה שביניהם - הרצאה מרתקת של ינקי מרגלית
האם כישלון הוא טוב או רע? מה הערך הממשי של הרעיונות שלנו? מהו כלל ה-15 ומה הקשר של כל זה למחשבים ולקוביות?
בהרצאה הבאה תגלו איך חברות האינטרנט מנצלות את הרגשות שלכם
בהרצאה הזו תגלו איך החברות הגדולות של האינטרנט מנצלות את רגשותיכם כדי להגדיל לעצמן את הרווחים, מה זה אומר עלינו ועל ומי בכלל אשם בכל זה.
החיים בעולם ללא מים - פרסומת מצחיקה
מה קורה בעולם ללא מים? פרסומת משעשעת לשמירה על הסביבה ועל מאגרי המים, מצאה דרך מצחיקה להעביר את המסר...
בעזרת 16 השיטות האלו הסופרמרקטים גורמים לנו לבזבז יותר כסף
אם חשבתם שהקניות המופרזות שלכם הן באשמתכם יש לנו חדשות בשבילכם. היכנסו והכירו את הדרכים שבהם הסופרים עובדים עלינו וכיצד ניתן להתגבר עליהן.
רק כך צריכה להיראות נסיעת מבחן!
חברת האופנועים הארלי יצאה בקמפיין שיווקי חדש שנותן ללקוחות פוטנציאלים את התחושה העוצמתית של נסיעה בקבוצה, שלפי חובבי הארלי, היא 50% מההנאה.
13 הפרסומות הישראליות הישנות האלו הם הנוסטלגיה של כולנו...
בעבר הופקו בארץ הרבה פרסומות שנחרטו בראשנו ונשארו כנוסטלגיה, וכעת נחזור אליהם - באוסף הבא שמאגד פרסומות ישראליות מהעשורים שלפני שנות ה-90'
כתובת הדוא"ל הוסרה מהרשימה ולא ניתן לשלוח אליה את הכתבה. לחזרה לחץ כאן
במקום להזין בכל פעם מחדש את כתובות המייל של החברים אליהם רוצים לשלוח, צרו לכם רשימת קשר אישית שתהיה זמינה לשימוש בכל פעם שתרצו לשתף את המשפחה והחברים.
כעת תוכלו להוסיף בקלות ובמהירות את אנשי הקשר מחשבון המייל שלכם (כמו וואלה, ג"ימייל ועוד..), או להזין ידנית באופן חד פעמי את כתובות המייל שאתם רוצים לשמור.