עם שקיות מיוחדות שכאלה, איך אפשר לא לצאת לקניות?
כולנו אוהבים לצאת לקניות, אבל בדרך כלל אנחנו מתעניינים במוצר עצמו ולא בשקית בה הוא נמצא. צפו בשקיות כה מיוחדות, עד שהמוצר נראה משעמם לידן!
הפרסומות שעשו לנו את השנה - מודעות מצחיקות ויצירתיות!
עולם הפרסום תמיד ינסה לחדש, לעניין ולהצית את הדמיון של הקורא, הנה כמה דוגמאות לפרסומות הנועזות והיצירתיות שעשו לנו את השנה:
הפרסומות הבאות יראו לכם איך תופסים את תשומת הלב שלנו
עולם הפרסום ממשיך להילחם על תשומת הלב שלנו, כל פעם בדרכים יותר ויותר מדהימות. הפרסומות הבאות יראו לכם מה קורה כשהמפרסמים מצליחים ובגדול.
14 תרגילי יחסי הציבור הגדולים בהיסטוריה
לקט של 14 תרגילי יחסי ציבור מספיק נועזים ומיוחדים עד שהם הצליחו למשוך את תשומת הלב של כל העולם. מדליק!
הפסיכולוגיה של הצבעים - מעניין!
מה מסמל כל צבע? באיזה צבע כדאי לצבוע כל חדר? ולמה משמש כל צבע בפרסומות? כל התשובות בפנים
בחן את עצמך: באיזו תכנית ריאליטי תוכל להשתתף ולהצליח?
סקרנים לדעת מה תכנית המציאות בה הכי מתאים לכם להשתתף והיכן יש לכם את הסיכויים הטובים ביותר להצליח ולנצח, יש לנו את המבחן המושלם בשבילכם!
מכוניות בתחפושות - כלי הרכב המוזרים ביותר שתראו!
כלי רכב יכולים לשמש כשלט הפרסומת האולטימטיבי שמגדיל את החשיפות לאין שיעור והתופעה הזו יצרה כמה מכוניות בתחפושות מאוד מצחיקות ומשונות.
שותים משקאות דיאטטיים? חשוב שתבינו איך הם משפיעים על המוח!
בשנים האחרונות ההשפעה של שתיית משקאות דיאטטיים נחקרת יותר ויותר, ובמחקר שפורסם לאחרונה נתגלה קשר מדאיג בין שתייתם ובין דמנציה ושבץ.
שלטי חוצות יצירתיים ומשעשעים - ככה עושים פרסום!
קבלו מבחר מדליק של פרסומות מיוחדות, חכמות ומשעשעות, שמצטיינות לא רק בגודל, אלא גם בשנינות!
כרטיסי הביקור שחושבים מחוץ לקופסא - גאוני!
בעולם העסקי התחרותי, מנצח זה שבלט מכולם. אחד הכלים ליצירת רושם ראשוני שמותיר חותם אצל הלקוחות, הוא כרטיס הביקור. הנה כמה שעשו את זה מושלם.
זוהי הדרך הפשוטה והמשעשעת ביותר ללמוד על שיווק ופרסום
המילה החמה היום בשוק העסקי היא שיווק. היכנסו לכתבה וגלו את השיטות והמושגים השונים השייכים לעולם הזה בדרך פשוטה ומשעשעת במיוחד.
7 מיתוסים שגויים שכולנו מאמינים בהם רק בגלל פרסומות...
למפרסמים אין שום בעיה לעוות את המציאות ולהסתיר את האמת המלאה, וזה גרם לכולנו להאמין ב-7 מיתוסים שהגיע הזמן להפריך.
לפעמים, כמה שפחות מידע מעביר את המסר הגדול ביותר
עולם הפרסום התחרותי מלא במקוריות ויצירתיות, ולפעמים המפרסמים מבינים כי דווקא הפרסומת המינימליסטית ביותר היא זו ששובה את תשומת הלב שלנו.
13 הפרסומות הישראליות הישנות האלו הם הנוסטלגיה של כולנו...
בעבר הופקו בארץ הרבה פרסומות שנחרטו בראשנו ונשארו כנוסטלגיה, וכעת נחזור אליהם - באוסף הבא שמאגד פרסומות ישראליות מהעשורים שלפני שנות ה-90'
הפרסומת שתדביק אתכם - לוח מודעות יצירתי!
הקיץ ממשמש ובא ואיתו גם היתושים והחרקים. איך בוחרים את שיטת ההדבר? חברה אחת הצליחה למצוא רעיון גאוני שמראה איך התרסיס שלהם עובד "בזמן אמת".
איך לטעון את הסלולרי בים? פטנט ברזיאלי
חברת הקוסמטיקה NIVEA יצאה בסדרת מוצרי הגנה מהשמש בברזיל. כדי להכיר את המותג החדש למתרחצים בים, פתחה בקמפיין ייחודי. טעינה סולארית לסלולארים!
על הפרסומות האלה דווקא לא תרצו לדלג - 24 פרסומות חכמות
לא תמיד יש לנו חשק לצפות בפרסומות, אך לפעמים אנו נתקלים בפרסומות כל כך חכמות ומצחיקות שאנחנו חייבים להסתכל עליהן שוב. 24 פרסומות חכמות.
28 מודעות פרסומת שהן לא פחות ממבריקות!
עולם הפרסום מקיף אותנו במאות מסרים מדי יום, אך מדי פעם יש כמה פרסומות שמצליחות להתעלות מעל כל שאר חברותיהן. הנה כמה מהן.
להקה של איש אחד - סרטון אנימציה מדליק עם מוסר השכל
"להקה של איש אחד" הוא סרטון קצר ומדליק שמראה לכולנו מה קורה כששני יריבים רבים על מטבע אחד. מומלץ לילדים ולמבוגרים כאחד!
עם תחנות המתנה כאלה מיוחדות שווה לחכות לאוטובוס...
אם הייתם יכולים אתם לתכנן את תחנת האוטובוס מה הייתם עושים? התמונות הבאות יכולות לתת לכם רעיונות יצירתיים ביותר...
אם שותים לא נוהגים - בשביל זה יש פחיות בירה?
לקרנבל בריו מחכים כל השנה. וכמו בכל חגיגה, צריך למצוא דרך למנוע משיכורים לנהוג. חברת הבירה אנטארקטיקה מצאה פתרון ייחודי ובטיחותי.
30 שחקנים שנראים בדיוק כמו הדמויות שאותן שיחקו
השחקנים הבאים שיחקו דמות מפורסמת בסרט על חייה, ובדרך גילו שהם דומים לה בצורה יוצאת מן הכלל... 30 שחקנים הדומים להפליא לדמות אותה הם משחקים!
פרסומות מקוריות שיתפסו את תשומת הלב שלכם בשניה אחת!
בכל מקום שאנו מסתכלים אליו יש פרסומות שמתחרות על תשומת הלב שלנו, והפרסומות האלה ללא ספק הצליחו בכך בזכות הומור ויצירתיות יוצאי דופן.
שלטי חוצות שיגרמו לכם להסתכל פעמיים
ברוב הפעמים אנו מסננים שלטי חוצות משדה הראייה ומתעלמים ממנו באלגנטיות. אך ישנן כמה כרזות עם נוכחות כל כך חזקה, שאי אפשר שלא להתפעל מהן.
כל האמת על שקרי תעשיית הפרסום בקטע סטנד אפ קצר ומשובח
מה באמת עומד מאחורי ססמאות הפרסום "אוכל בטעם של פעם" ו"מעדן גורמה"? ג'ורג קרלין הולך לספר לכם את כל האמת בצורה הכי מצחיקה שאי פעם שמעתם.
כתובת הדוא"ל הוסרה מהרשימה ולא ניתן לשלוח אליה את הכתבה. לחזרה לחץ כאן
במקום להזין בכל פעם מחדש את כתובות המייל של החברים אליהם רוצים לשלוח, צרו לכם רשימת קשר אישית שתהיה זמינה לשימוש בכל פעם שתרצו לשתף את המשפחה והחברים.
כעת תוכלו להוסיף בקלות ובמהירות את אנשי הקשר מחשבון המייל שלכם (כמו וואלה, ג"ימייל ועוד..), או להזין ידנית באופן חד פעמי את כתובות המייל שאתם רוצים לשמור.