maavaron
מיד תועבר לדף המבוקש
print header

10 כללי הזהב להורדת לחץ דם גבוה

שמרו על 10 הכללים הבאים ותוכלו להימנע מלחץ דם גבוה, תופעה שכיחה ומסוכנת במיוחד.

 

1. שום ופטרוזיליה - מווסתים מצויינים ללחץ הדם.

 

2. מאכלים עשירים בסידן - כמו: טחינה, אגוזים, סרדינים ועלים ירוקים. מחסור בסידן קשור בעליית לחץ דם.

 

3. תה מעלי זית - מצויין לשמירה על לחץ הדם. אחת מתרופות הרמב"ם החשובות לטיפול בבעיות רבות.

 

4. הפחתת צריכת מזונות עשירים בנתרן - עודף נתרן קשור בעליית לחץ הדם.

 

5. צריכת סיבים תזונתיים - כמו תפוחים ושיבולת שועל.

 

6. זרעי פשתן טחונים - 1-2 כפיות מועילות לויסות לחץ הדם והורדת השומנים בדם.

 

7. שלוש כוסות תה ביום - מהסוגים: קמומיל, שומר, נענע או קימל. מפחיתים לחץ נפשי ומסייעים בויסות לחץ הדם.

 

8. מיץ גזר עם סלק/מיץ סלרי - מעולים להורדת לחץ הדם.

 

9. לעסות את כרית האגודלים בכפות הידיים - על-פי רפואת סו ג'וק: עיסוי עצמי קבוע יסייע להפחתת לחץ הדם - עובד מצויין!!

 

10. להפסיק לעשן לאלתר - העישון פוגע במנגנונים המסייעים בויסות לחץ הדם.

מקור: גבורה חכמון
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל:

כתוב תגובה

תוכן התגובה:
הצג את כל התגובות (0)
הצטרף בחינם לשירות
התכוונת ל: